Gå til innhold

Daniel Radcliffe (Harry Potter) får skryt!

Bone

Anbefalte innlegg

Hentet fra VG.

Der sies det bl.a.

- Daniel er en skuespiller med et talent og en intelligens mye større enn det alderen skulle tilsi. Han kan tre inn i enhver rolle og gjøre en fantastisk jobb, sier produsent Richard Becker til nettstedet Softpedia.com.

Ikke vet jeg, men; Er det noen av dere som i hele tatt har hørt en medskuespiller / produsent / regissør si om en annen;

"Nah.. He's not very good at all! He's just fuckin' popular! He'll make the ratings go sky-high, and we'll make a whole bunch of money! I just love this business!! ..by the way; Have you seen my brand new Porche??"

Anyone?? :whistle:

..ikke at jeg skal disse Daniel Radcliffe, eller noe, for jeg har ærlig talt ikke studert skuespillerprestasjonene hans noe særlig, men; You get my point!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo greit nok, men tråden gjaldt egentlig ikke Daniel Radcliffe..

Den gjaldt egentlig alle skuespillere o.l; når de blir intervjuet og slikt, så er det alltid; "Oh my god! He's such a wonderful person! He's so talented, and he always gives 110 percent! I'm truly blessed having the chance to work with him.. blah, blah, blah"..

Det er all denne ustoppelige skryten jeg av og til synes blir i meste laget!

Lenke til kommentar

Den gjaldt egentlig alle skuespillere o.l; når de blir intervjuet og slikt, så er det alltid; "Oh my god! He's such a wonderful person! He's so talented, and he always gives 110 percent! I'm truly blessed having the chance to work with him.. blah, blah, blah"..

Er det det du vil diskutere? Vel, da har du egentlig ikke noe og diskutere om ;)

Folk har alltid skrytt sine kollegaer(leif) opp i skyene, men det er ikke noe du trenger å bry deg om. De har alltid oppført seg sånn ;)

Lenke til kommentar

Helt enig med deg. Dette begynner å bli plagsomt. :no:

Lenke til kommentar
Nei, det var egentlig ikke en direkte diskusjon jeg var ute etter.. Jeg ønsket bare å få ut hvor dritt lei jeg var slik uhemmet skryt i grunnen! :)

..

Er det vits i å lage tråd om da? Når man lager en tråd, forventer man at man får noe ut av den no offence(leif?)

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Tja, tråden din handler jo "egentlig" om Daniel Radcliffe da. Navnet på tråden din er jo "Daniel Radcliffe (Harry Potter) får skryt!" ;)

Dersom tråden skal handle om det du skriver om nå, så passer bedre "Hvorfor får skuespillere hele tiden ufortjent skryt", eller noe i den duren. Altså person nøytralt.

Lenke til kommentar

De som snakker negativt med dem de jobber med kommer ikke langt i bransjen ;)

Men ja, de sier alltid det samme. Men kan også tenke meg at mange av tilfellene er sanne, mange av skuespillerene er ganske greie mennesker utenom jobben, mens andre er verre(ofte rusmisbruk eller noe i den duren)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...