Gå til innhold

Trenger filmtips til unisex film.

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(Freddy got fingered hvis man har humor :p )

"Freddy got fingered" anbefaler jeg til de UTEN sans for humor. Satan, for et grusomt makkverk. Tom Green kan holde seg selv og ablegøyene sine vekk fra det hvite lerretet.

Filmen er egentlig rææv, men i godt selskap slår den alltid an. :D

Lenke til kommentar
(Freddy got fingered hvis man har humor :p )

"Freddy got fingered" anbefaler jeg til de UTEN sans for humor. Satan, for et grusomt makkverk. Tom Green kan holde seg selv og ablegøyene sine vekk fra det hvite lerretet.

For å sitere Tom Green i Family Guy:

Do people like me yet? Can I stop doing this now? :(

Lenke til kommentar
Filmen er egentlig rææv, men i godt selskap slår den alltid an.

Hvis man med godt selskap mener en gjeng pedofile, en barnehage og diverse hageredskap så er jeg forsåvidt enig.

Nei, huff - Tom Green er og blir en idiot.

PS: Den Family Guy-episoden er genial. Sitter og koser meg med den komplette serien på DVD. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Filmen er egentlig rææv, men i godt selskap slår den alltid an.

Hvis man med godt selskap mener en gjeng pedofile, en barnehage og diverse hageredskap så er jeg forsåvidt enig.

Jeg forstår at du synes hele filmen er pure bajs og overflødig crap, det er den faktisk også. Men en kveld der 5-6 kamerater og 3-4 veninner er samlet sammen, blir det faktisk rimelig lystig når filmen kjøres igang, og man blir ikke oppslukt, fraværende og asosial heller da, grunnet flere av de gørrkjedelige og meningsløse scenene man ellers spoler forbi.

Lenke til kommentar

Da foreslår jeg heller at man ser filmer som "I'm gonna git you sucka (1988)", "Not another teen movie (2001)" eller "Eurotrip (2004)". De passer inn i den settingen du beskriver. ;)

Jeg foretrekker dog 4-5 kompiser og "Sinbad of the Seven Seas (1989)" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...