knutby Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Noen som har et bra forslag til en unisex film? Altså en BRA film som passer for begge kjønn? Helst ikke for ekstrem men man skal kunne le av den. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ocean's Twelve. Har ikke sett den selv, men kan tenke meg den passer for begge kjønn, pluss at den har sikkert litt humor. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 -Lord of the Rings -The Shawshank Redemption -Pirates of the Caribbean -The Usual Suspects -Finding Nemo -Eternal Sunshine of the Spotless Mind -Kill Bill -Fight Club -Big Fish For å nevne noen filmer som alle har sett (plukket fra denne listen) Støtter og Office Space Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ocean's Twelve.Har ikke sett den selv, men kan tenke meg den passer for begge kjønn, pluss at den har sikkert litt humor. O12 passer ikke til noen kjønn. Jeg anbefaler Kevin Smith sine filmer, og ifølge IMDb slo spesielt Dogma an hos kvinnfolka. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Kommer egentlig helt ann på smaken til de som skal se den, men uansett så er The Shawshank Redemption og Gudfaren to klassikere som bør passe for begge kjønn. Sist nevnte passer kanskje mer for oss "gutta" Om du skal ha humor så er jo mange av Pixar filmene noe de fleste liker. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Eternal Sunshine of the Spotless Mind tenkte jeg også på. Åssen Jim carrey i denne? like flau som vanlig? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Clerks, Mallrats, Chasing Amy og Dogma Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Alt av David Lynch.. om du liker å fundere Anbefaler vel Mulholland Dr. på det sterkeste Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Eternal Sunshine of the Spotless Mind tenkte jeg også på. Åssen Jim carrey i denne? like flau som vanlig? Han har aldri spilt som han gjør i denne filmen. Ingen grimaser eller teite vitser, kun herlig talent. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 O12 passer ikke til noen kjønn. Det beste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hoho, Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain/Den fabelaktige Amélie fra Montmarte pleier å funke godt for begge kjønn; kanskje ekstra godt for jenta. Det forventes litt sentimentalitet fra guttens side, muligens, men det skjer i hvert fall noe hele tida. Veldig koselig film. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 - as good as it gets (livets lyse side) - phonebooth(den er litt kort..) - american beauty - pianisten - good will hunting - pirates of the caribbean - one flew over the cuckoo's nest (gjøkeredet) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Salò o le 120 giornate di Sodoma August Underground's Mordum Hei tai yang 731 xu ji zhi sha ren gong chang Fra spøk til revolver: As good as it gets Alfie Der Krieger Und Die Kaiserin Hitch (2005) Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le Some Like It Hot Before Sunset The Princess Bride Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Salò o le 120 giornate di SodomaAugust Underground's Mordum Hei tai yang 731 xu ji zhi sha ren gong chang :!: Jeg kjenner en som viste Guinea Pig: Flowers of Flesh and Blood til dama. Hun var ikke akkurat imponert Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 :!: Jeg kjenner en som viste Guinea Pig: Flowers of Flesh and Blood til dama. Hun var ikke akkurat imponert *humre*, den filmen er jo konge! Hva er egentlig galt med våre bedre halvdeler? Jeg viste faktisk Caligula 2: The untold Story til ex'n (ex'n ja ) min. Da hesten kom inn i bildet skrudde hun av TV'n. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Alle filmer passer til begge kjønn, men det er forskjell på folk... Men Lotr passer til begge kjønn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå