minotir Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) hei. har lagd en post om dette før, men finner den f*** ikke igjen! så jeg lager en ny en. Når jeg spiller wow, funker alt somdet skal, men noen ganger kommer den fæle blåskjermen. denkommer nesten bestandig når jeg er inne i IronForge. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Endret 18. juni 2005 av minotir Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 PC spec? Nesten helt sikkert minnefeil. Sjekk biosinstillingene, mulig du kjører på feil timings. Du kan evt teste med memtest for å få bekrefta det. Hvis blåskjermen inneholder opplysninger om skjermkortdrivern kan det være der problemet ligger. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 PC spec? Nesten helt sikkert minnefeil. Sjekk biosinstillingene, mulig du kjører på feil timings. Du kan evt teste med memtest for å få bekrefta det. Hvis blåskjermen inneholder opplysninger om skjermkortdrivern kan det være der problemet ligger. Specs: Ati radeon 9600pro amd athlon 2600+ MSI-KT6V-LSR hovedkort Crucial PC2700 DDR-DIMM 512MB er ikke noe mester på data så bare spør om dere trenger flere specs skal prøve å kjøre memtest en tur. hvordan ser jeg at det er feil med rammen? vises det med en warning lrnosånt? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 hvordan i helve**e fungerer memtest?? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=433491 en annen som sliter med nøyaktig samme problem. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 de snakka om å bare slette driverne til nettverkskortet, men jeg har trådløst nettverskort og jeg har ikke SP 2 så må ha drivere. skal jeg prøve å laste ned update l? kom med tips.! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) ok, kansje ikke NØYAKTIG da men.. Begge har problemer i ironforge og at pc'en crasher. står det ikke noe om dette på wow sitt forum ( hvis de har ett ), siden dette tydeligvis ikke er noe isolert tilfelle ? Endret 18. juni 2005 av Vizla Lenke til kommentar
minotir Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 prøvde med andre characterer men det skjerte seg me de å -Det er ingen skam og komme med tips Lenke til kommentar
minotir Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Da ville jeg bare informere om at Wow funker igjen. Bedre enn aldri før faktisk tok å reinstalerte driveren til nettverkskortet mit. var ikke mer som skulle til takker for hjelp hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå