Gå til innhold

Mitt nye råne-objekt?

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-07-23 18:53, MrA| skrev:

Har du noen ekstra kroner (sånn omtrent 12000,- svenske) kan du kjøre den inn på chipcenter i sverige og få 80-120 ekstra hester, og bedre lyd :wink:.

Vel.. 80-120 hester var vel litt i overkant. For å få så mange hester, må man til med ekstra ting. Som f.eks større turbo, nytt eksosanlegg osv. Men at man kan få opptil 50-60 hester ekstra er ikke umulig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mens vi er på bil emnet....

noen som veit hvor jeg kan få tak i en VW vr6 motor? selve motoren bare til en akseptabel pris? trenger no mer action i golf'n min... og en golf mkII m/vr6 FLYR!

House

Lenke til kommentar

Hva skal man med rånerbiler for å trimme og modde når man får biler som denne (se sigg) stock fra fabrikken? 350hester, racestoler, veltebur (ferdig modda :smile:

Folk som råner rundt for å plukke opp 14tisser som er både 5 og 6 år yngre har litt lite å gjøre mener jeg :smile:

Ellers er en skikkelig lowrider tingen når man skal råne rundt. `64 chevy med hydraulikk i alle hjørna er kult!

"Nothing beats cubic inches" var det en klok mann som sa en gang i tiden

Annerledeslandet :???:

Pontiac%20Firehawk%20(1).jpg

[ Denne Melding var redigert av: hurst på 2002-07-30 22:50 ]

Lenke til kommentar
Quote:

hurst skrev (2002-07-30 22:47):

Hva skal man med rånerbiler for å trimme og modde når man får biler som denne (se sigg) stock fra fabrikken? 350hester, racestoler, veltebur (ferdig modda :razz: ) og vegholdning så det holder + smooth design

Folk som råner rundt for å plukke opp 14tisser som er både 5 og 6 år yngre har litt lite å gjøre mener jeg

Ellers er en skikkelig lowrider tingen når man skal råne rundt. `64 chevy med hydraulikk i alle hjørna er kult!

Er et kjekt leketøy. :grin:
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-30 22:47, hurst skrev:

Hva skal man med rånerbiler for å trimme og modde når man får biler som denne (se sigg) stock fra fabrikken? 350hester, racestoler, veltebur (ferdig modda :smile:

Folk som råner rundt for å plukke opp 14tisser som er både 5 og 6 år yngre har litt lite å gjøre mener jeg :smile:

Pontiac%20Firehawk%20(1).jpg

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: hurst på 2002-07-30 22:50 ]</font>

Den der bruker jo mer gummi enn bensin! :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-02 01:34, zuperMensch skrev:

Quote:

Den 2002-08-01 18:06, Bose skrev:

Den der bruker jo mer gummi enn bensin!
:lol:

Du tenker da på alle jentene du kunne lurt inn i bilen? :wink:

Jeg liker slike "dype" utsagn som det Bose kommer med :wink: Nice dobbel betydning :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...