Gå til innhold

Mitt nye råne-objekt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei jeg har ikke lappen .. for jeg er født i desember .. holder du det mot meg .. at jeg er født sent på året noe jeg selv ikke hadde kontrol over ..?

det eneste du får med den bonde bilen der er 13-14åringer .. uten hoe i huet og felles hull .. du må være sikkelig dum for å gå etter de ..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-22 22:17, Das Bimmer skrev:

Døh....

Tar ikke noe under 16 her ass....

Berter på 28 liker også å sitte inne i en varm, fin bil, røyke prince extra mild, og kjøre fort sammen med den kjekke gutten. :smile:

Det trodde dere ikke nei
:eek:

ja men de er GRISE stygge ..

Lenke til kommentar
Quote:

MrA| skrev (2002-07-23 00:41):

Mannfolk kjører Audi eller amerikaner (som Shelby GT500 67"). Skal si deg Audi S6 med dundrende intercooler og straight-through pipe tiltrekker babes. Den der pakkis sjappe der skremmer bare damane unna.

Kjekt å ha, Dyrt å bruke. Derfor kjører eg riskoker billig å ha, Billig i drift. :grin: :grin:
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-23 00:41, MrA| skrev:

Mannfolk kjører Audi eller amerikaner (som Shelby GT500 67"). Skal si deg Audi S6 med dundrende intercooler og straight-through pipe tiltrekker babes. Den der pakkis sjappe der skremmer bare damane unna.

dame inn i den
:grin:
.

Ifølge deg kjører ekte mannfolk bla. Audi...

...det på bildet mitt er faktisk en AUDI 90 coupe quattro... Hva trodde du det var...? En gålf?

:???:

Lenke til kommentar

Så faktisk det, men du har **** meg fjerna alt av Audi på den :smile:. Ser ut som den verste riskokern nå jo.

Har du noen ekstra kroner (sånn omtrent 12000,- svenske) kan du kjøre den inn på chipcenter i sverige og få 80-120 ekstra hester, og bedre lyd :wink:. Har du mer penger kan du kjøre den inn til _service_ hos gode gammle Dahlbeck og få en helt annen bil tilbake.

Lenke til kommentar

Hmmm.... er jeg dum?

Nei.

80-120 hk ekstra på en bil som har en 2,3 liters 20v rekke 5'er uten turbo? Og som atpåtil er ganske max utnytta i utgangspunktet, til og med da den rulla ut fra fabrikken?

Det går ikke.

Chip til denne bilen vil ikke gi mer enn 10 hk ekstra.

Å trimme når du ikke har turbo koster ca. 1000 kr per hk. Det er sikkert fullt mulig å dra ut 80 hester mer, men det ville betinget:

-Større, smidde stempler

-Høvlet/portet topp

-Fjerning av luftfilterboks, sette på filter ala koni eller k&n

-Fjerning av katalysator

-Montasje av effektanlegg helt fra grenrørene/eksosmanifoilen og frem til bakpotta

-Nye, kvassere kamakslinger

-Spesialtilpasset chip ved tilpassing på rullende landevei

Er ganske fornøyd med 164 hk originalt og 0-100 på 8,1.

Lenke til kommentar

fyyyyy ****.. phet bil det der das bimmah ... =)

selv så har jeg en golf 88' med 100hk.. =) har lyst på audi 90 coupe selv... m 160 hester i.. fyyyy **** så jævli god lyd som det er i den da du drar på....

House

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...