Liquid Crystal Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hva spamming? Det har vi ikke sett.....jeg har ikke vært mye rundt her da. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) DNA: Det må jo være lov å bumpe så lenge det tjener en hensikt? Jeg stilte noen sunne spørsmål i posten min, og posten var rettet mot en gruppe som jeg tilhører. Hva skjer med at du skal poste og fortelle verden om din subjektive mening om tråden? Mener du at din post ikke var spam? whatthefuckle? Mener du at posten din tjente noen som helst nytte for noen på dette forumet? Håper at du i det minste rapporterte den i samme slengen? Og om du rapporterte den, hva var da vitsen med å poste i tråden samtidig? FOr å understreke noe? Jeg skjønner penis-forlenger aspektet av posten din, men det stopper liksom der...:/ Ps: Gleder meg til makeup-sex senere Endret 26. desember 2006 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Når ble diskusjon.no laget? hvem lagde det? Hvorfor? Hvem var de første? kan noen fortelle alt om det? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Når ble diskusjon.no laget?hvem lagde det? Hvorfor? Hvem var de første? kan noen fortelle alt om det? 7580995[/snapback] Det ble diskusjon.no lenge etter at jeg forsvant, så kan ikke hjelpe deg, sorry. (ja I know, en totalt ubrukelig post. Jeg går i mine egne feller) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Jeg er vel old school. Men spammer er jeg ikke. Hva definerer forresten old school? Er det brukere som er registrert i 2002 eller før? Når ble diskusjon.no laget?hvem lagde det? Hvorfor? Hvem var de første? kan noen fortelle alt om det? 7580995[/snapback] diskusjon.no kom vel en gang i 2004, eller 2005. Før det var det http://forum.hardware.no Den første brukeren er jeg ikke helt sikker på. Men det er vel minst en bruker som er registrert en gang i 2000. Grunnen til at det hele ble laget er vel ganske greit forklart i filmen om hardware, og hardware nettverket. Endret 26. desember 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg er vel old school. Men spammer er jeg ikke. Hva definerer forresten old school? Er det brukere som er registrert i 2002 eller før? Når ble diskusjon.no laget?hvem lagde det? Hvorfor? Hvem var de første? kan noen fortelle alt om det? 7580995[/snapback] diskusjon.no kom vel en gang i 2004, eller 2005. Før det var det http://forum.hardware.no Den første brukeren er jeg ikke helt sikker på. Men det er vel minst en bruker som er registrert en gang i 2000. Grunnen til at det hele ble laget er vel ganske greit forklart i filmen om hardware, og hardware nettverket. 7581033[/snapback] Finnes det en film om hw? :!: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Finnes det en film om hw? :!: 7581045[/snapback] Du har vært borte lenge. Den ble vel lagt ut i oktober en gang (i forbindelse med hw.no lanet). Den har vel vært i produksjon siden, tja... Ganske lenge siden. Tror det startet i 2004. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Finnes det en film om hw? :!: 7581045[/snapback] Du har vært borte lenge. Den ble vel lagt ut i oktober en gang (i forbindelse med hw.no lanet). Den har vel vært i produksjon siden, tja... Ganske lenge siden. Tror det startet i 2004. 7581062[/snapback] Ja det var vel rundt 03/04 jeg kutta helt Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvor lenge må man ha vært her for å være "Oldsk00l" da? Er 2003 godt nok? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 søk på diskusjon.no på wikipedia norge Lenke til kommentar
-Koenigsegg- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ikke glem "herre over eget domene" tråden "Er du herre over ditt domene?" tror det var noe sånt husker den 4378625[/snapback] Tror jeg har lest den jeg og (har vært å kikket på forumet leenge før jeg ble registrert ) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvor lenge må man ha vært her for å være "Oldsk00l" da? Er 2003 godt nok? 7581242[/snapback] Nei. For å være det må ha ha deltatt da dette forumet lå på delphi. Ergo delphiformet som noen av oss har snakket om (ja. delphi var hw sitt offisielle forum) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 DNA: Det må jo være lov å bumpe så lenge det tjener en hensikt? Jeg stilte noen sunne spørsmål i posten min, og posten var rettet mot en gruppe som jeg tilhører. Hva skjer med at du skal poste og fortelle verden om din subjektive mening om tråden? Mener du at din post ikke var spam? whatthefuckle? Mener du at posten din tjente noen som helst nytte for noen på dette forumet? Håper at du i det minste rapporterte den i samme slengen? Og om du rapporterte den, hva var da vitsen med å poste i tråden samtidig? FOr å understreke noe? Jeg skjønner penis-forlenger aspektet av posten din, men det stopper liksom der...:/ Ps: Gleder meg til makeup-sex senere 7580968[/snapback] Bravo, godt sagt Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg er old school spammer, har mange identiteter Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 SKulle gjerne visst litt mer om historien til forumet. Har jo vært her en stund med gode minner. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Denne tråden fikk meg til å mimre om gode gamle tider. Halla vifteovn og haddis. Lar denne tråden leve men blir det tull så blir det reaksjoner. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Spammer? Ja. Old School? Nei. Det er noe kjent ved deg John Abrahamsen, men tror ikke jeg har sett fra deg her i Søppel/OT-baren. 4365250[/snapback] Hvem er det du tror du er, 'a? Han er så oldschool at han stakk før du kom. Daniel Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) VIFTEOVN! Satan. Endret 26. desember 2006 av Kaptein Halvdan Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 om 5 år er jeg old school Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Denne tråden fikk meg til å mimre om gode gamle tider. Halla vifteovn og haddis. Lar denne tråden leve men blir det tull så blir det reaksjoner. 7582330[/snapback] Snøhund! Motherfucker hadde ikke trodd at du var her ennå..Men som moderator!? Hva skjedde med THE Überspammer? Vokst opp? Ps, du ligner på alehandro fuentes eller hva det er han heter i avataren din Hvem er det du tror du er, 'a? Han er så oldschool at han stakk før du kom. Daniel 7582488[/snapback] Sosiopaten også. Digg. Lever hw irc kanalen ennå? VIFTEOVN! Satan. 7582733[/snapback] DER har vi en jævel på 3 ben..Hva gjør du for tia? Savnet deg masse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå