Gå til innhold

9800 pro til bf2?

eldo

Anbefalte innlegg

Mine Specs er:

Xp2800+

512 pc3200 minne

Vil et 9800 pro kunne kjøre brukbar grafikk på dette systemet?

Kommer eventuelt X700pro i AGP versjon? Og vil dette i tilfelle være bedre?

Har noen her erfaring med 9800 pro i BF2 demoen?

Karsten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en P4 2.8GHz, R9800 Pro og 1GB PC3200-RAM. Har ikke hatt noe problem under spilling. Kjører i 1024x768 pga manglende støtte for native LCD-oppløsning.

hvilken mode da? High, medium eller low?

Lenke til kommentar

Tips til dere med LCD (klippet fra Alcoholiday sin post i benchmark-tråden):

C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

EDIT: dette er det som skal stå i snarveien (høyreklikk på snarveien, velg "Egenskaper")

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar

hva er vits med det der emacoolit? Du kan jo kjøre 1280x1024 i bf2demoen uten noe tweak!

til trådstarter: jeg hadde alt på medium, ikke noe aa og af, heller ikke "dynamic shadowing"..hadde vel en 40-50fps (i høyeste oppløsning, pga lcden min). Men hvis du vil sjekke, kan du jo laste ned demoen før du evt.bestiller noe, men som sagt; tror ikke du trenger å bestilel noe jeg :yes:

Lenke til kommentar
Har en P4 2.8GHz, R9800 Pro og 1GB PC3200-RAM. Har ikke hatt noe problem under spilling. Kjører i 1024x768 pga manglende støtte for native LCD-oppløsning.

hvilken mode da? High, medium eller low?

High.

Jeg får ikke noe valg om 1280x1024 i grafikkmenyen, og det gjorde jeg heller ikke i BF1942 eller Vietnam. Max er 1280x960 (eller deromkring).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...