Gå til innhold

Hjelp til åpning av pipelines på X800 Pro ViVo

Anbefalte innlegg

Først vil jeg si beklager hvis dette er et tema som taes for seg i en annen tråd i detalj. Jeg har nå sitti i 2 dager og 1 natt og lett etter noe som kan hjelpe meg.

Men føler meg ikke helt trygg, det var masse henvisninger til andre sider, men alle disse var lovelig døde.

Ok, der var det unnagjort, så over til det som er moro.

Kjøpte dette kortet for en liten stund siden http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301212 (Dette er ikke ment som reklame, men for og være sikker på at de som leser dette vet akkurat hva jeg har for et kort)

Det har kommet meg for øre at disse kortene har 16 pipelines, men at det bare bruker 12.

For og låse opp disse må jeg flashe.

Hvordan gjør jeg dette?

Hvor finner jeg oppdaterte bioser?

Kan man reversere prosessen hvis noe går galt?

Kan man bruke noe prog for og teste om kortet ruger på 16 pipelines?

Kan noen eventuellt lage en bitteliten guide til meg som svarer på disse spørsmålene?

Har noen gjort noe slikt med dette kortet? (erfaringer)

Og hvis noen føler de har noe og tilføye som er viktig sier jeg tusen takk for det.

På forhånd takk til alle som kikker og en ekstra takk til alle som svarer.

-EmGe

-Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeroy Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenkins

*Mod edit: Endret litt på emnefeltet ditt, så er det lettere å nå de som kan det du lurer på. Rikky*

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tusen takk, dette skal testes, tar og sier fra hvordan det går.

-EmGe

BTW. Klokke frekvensene på Core og mem på et XT kort? Vet du det også? Vet det står i en del tråder her men søkern til forumet er død(ellerno funker ikke i hvertfall)

Endret av EmGe
Lenke til kommentar
Tusen takk, dette skal testes, tar og sier fra hvordan det går.

-EmGe

BTW. Klokke frekvensene på Core og mem på et XT kort? Vet du det også? Vet det står i en del tråder her men søkern til forumet er død(ellerno funker ikke i hvertfall)

l

ast ned atitool, gå på settings og se om softmodden fungerte , da vil du se at om du har flere pipelines aktivert:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...