EmGe Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Først vil jeg si beklager hvis dette er et tema som taes for seg i en annen tråd i detalj. Jeg har nå sitti i 2 dager og 1 natt og lett etter noe som kan hjelpe meg. Men føler meg ikke helt trygg, det var masse henvisninger til andre sider, men alle disse var lovelig døde. Ok, der var det unnagjort, så over til det som er moro. Kjøpte dette kortet for en liten stund siden http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301212 (Dette er ikke ment som reklame, men for og være sikker på at de som leser dette vet akkurat hva jeg har for et kort) Det har kommet meg for øre at disse kortene har 16 pipelines, men at det bare bruker 12. For og låse opp disse må jeg flashe. Hvordan gjør jeg dette? Hvor finner jeg oppdaterte bioser? Kan man reversere prosessen hvis noe går galt? Kan man bruke noe prog for og teste om kortet ruger på 16 pipelines? Kan noen eventuellt lage en bitteliten guide til meg som svarer på disse spørsmålene? Har noen gjort noe slikt med dette kortet? (erfaringer) Og hvis noen føler de har noe og tilføye som er viktig sier jeg tusen takk for det. På forhånd takk til alle som kikker og en ekstra takk til alle som svarer. -EmGe -Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeroy Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenkins *Mod edit: Endret litt på emnefeltet ditt, så er det lettere å nå de som kan det du lurer på. Rikky* Endret 16. juni 2005 av Rikky Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 www.techpowerup.com har et meget bra forum som tar for seg akkurat dette. Klikk HER så kommer du direkte til en tråd jeg tror er midt i blinken for deg. Lykke til. Lenke til kommentar
EmGe Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Tusen takk, dette skal testes, tar og sier fra hvordan det går. -EmGe BTW. Klokke frekvensene på Core og mem på et XT kort? Vet du det også? Vet det står i en del tråder her men søkern til forumet er død(ellerno funker ikke i hvertfall) Endret 29. juni 2005 av EmGe Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Klokke frekvensene på Core og mem på et XT kort? Core: 500MHz Mem: 500MHz Endret 29. juni 2005 av suprsid Lenke til kommentar
BoOt3r Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Tusen takk, dette skal testes, tar og sier fra hvordan det går. -EmGe BTW. Klokke frekvensene på Core og mem på et XT kort? Vet du det også? Vet det står i en del tråder her men søkern til forumet er død(ellerno funker ikke i hvertfall) l ast ned atitool, gå på settings og se om softmodden fungerte , da vil du se at om du har flere pipelines aktivert:D Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Klokke frekvensene på Core og mem på et XT kort? Core: 500MHz Mem: 500MHz Det er 525 på core og 575 på minne. Ikke 500. :kilde: Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Klokke frekvensene på Core og mem på et XT kort? Core: 500MHz Mem: 500MHz Det er 525 på core og 575 på minne. Ikke 500. :kilde: NEI! 500/500 på Xt og 570/520 på XTPE Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 500/500 på Xt og 570/520 på XTPE Eh, 520/560 på XTPE. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Jeg har X800XT og ATI-Tool viser 520/560.. *edit* Men ATI-tool sier også at jeg har XTPE ser jeg nå. Hmm. Trodde jeg kjøpte XT når jeg handla brukt, men jeg har altså fått XTPE Endret 21. juli 2005 av Mozze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå