geirthr Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Jeg har "arvet" er gammel bærbar PC, en HP Omnibokk 900. Jeg skulle gjerne fått tak i en CD-brenner til den, for da hadde den hvertfall vært brukbar til noe. Det fulgte med en Floppy som satt i en Ekstern Bay. Så, det jeg lurer på: går det ann å få tak i en CD-brenner som passer til denne PC'n. Og hvor dyrt er det i såfall? Synes ikke det er verdt å legge i mer enn 2-300,- i dette. Har forsøkt å se litt på nettet men finner ingen ting. Takk for alle svar! Endret 16. juni 2005 av geir-thr Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Da må du evntuelt få tak i en brukt USB brenner til denne om du ikke vil legge mer i den. Interne brennere kommer fort op i noen hundringser, og er kan være vanskelig å finne, spesielt til eldre modeller. Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Makinen har bare USB 1.0. Noen brennere som kjører på USB 1? Lenke til kommentar
Charli Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Makinen har bare USB 1.0. Noen brennere som kjører på USB 1? De aller fleste eksterne cdbrennere kan vel bruke usb 1 som grensesnitt, men går jo mye tregere da...så må eventuelt investere i et USB 2 pcmcia kort hvis du vil ha full utnyttelse av hastigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå