Ballemannen Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 F.eks for å åpne mirc + internet explorer + POW.... Er jeg på rett vei?? Bruke Notepad "C:mIRCmirc.exe" "C:Program FilesInternet ExplorerIEXPLORE.EXE" "C:Program FilesAnalogXPOWpow.exe" Gjøre om til .bat Når jeg da dobbeltklikker så åpnes bare mirc. internet explorer åpnes ikke automatisk før jeg lukker mirc igjen. Og det lille programmet POW åpnes heller ikke før jeg igjen lukker internet explorer. Noen som veit hva som er feil? Fortell meg pliiiiiiis. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Dersom alt skal startes når maskinen slås på, lager du bare en snarvei til programmene og legger dem inn i Startup katalogen... Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Prøv et kjapt søk på f.eks download.com .. og se om du finner et program for å starte flere programmer på en gang.. har ikke testa noen av dem.. men her er nå iallfall ett eksempel.. Og ett til.. [ Denne Melding var redigert av: Tosh på 2002-07-22 19:34 ] Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 En liten modifikasjon på bat-filen, så fungerer det: start /b /d"C:mIRC" mirc.exe start /b /d"C:Program FilesInternet Explorer" IEXPLORE.EXE start /b /d"C:Program FilesAnalogXPOW" pow.exe Hvis du ikke ønsker output fra bat-filen, legger du inn en linje på toppen med commandoen "@echo off". Lykke til. :wink: [ Denne Melding var redigert av: sofTest på 2002-07-22 20:35 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå