johnj Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 LIVE'05... Men dette beviser vel bare at mange kommersielle popartister ikke kan synge uten autotune og etterarbeid i studio. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Drar jo ikke BARE for musikken... det er jo for å gjøre noe artig med venner...Finne på noe annet enn å sitte foran pc'n... Da har du dåårlig oppfinnsomhet Smart sagt. Uansett, min situasjon: Blir jeg med får jeg gratis drikke av en venn og det blir fem jenter pr. gutt. Oh yes, ser ut til at jeg hadde dratt uansett hvem som hadde spilt. ^^ Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 LIVE'05... Men dette beviser vel bare at mange kommersielle popartister ikke kan synge uten autotune og etterarbeid i studio. Jeg henger meg med på den, det er bare et fåtall som faktisk kan det å opptre og enda færre som kan synge rent. Det er ille. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Mange av disse popartistene er hitmakere, ikke liveartister. Det irriterer meg. Og forresten - hiphop kan spilles live. Hiphop som spilles med ordentlige instrumenter kan være utrolig tøft. Hiphop med singback er dumt. Endret 19. juni 2005 av Oleway Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Var på konserten igår da. Ikke min største opplevelse akkurat. Vi kom dit halv sju og ble der til halv ett. Fikk krampe i beina av å stå hele tia. Det aller beste med konserten var at det kom mange flotte sneller innom! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg så det på nrk. Var det bare meg eller var han jaa9 helt dopa når det var "som to dråper vann"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Var jo faktisk 70 000 der da. En del folk. Kjipt at den 41-år gamle Coolio var den største attraksjonen. Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg så det på nrk. Var det bare meg eller var han jaa9 helt dopa når det var "som to dråper vann"? Onkel P hadde nokk tatt eit par sprøyter for mye ja... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg så det på nrk. Var det bare meg eller var han jaa9 helt dopa når det var "som to dråper vann"? Onkel P hadde nokk tatt eit par sprøyter for mye ja... nå snakka han om jaa9 da,og hvis du syns OnklP så ut som han hadde satt skudd,så veit du ikke hva du prater om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå