mcgroven Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Få menn vil assosieres med vinglete og ekle hybrider av mus og, eh, flagger. Råskinnet Batman er et hederlig unntak. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Endelig begynner vindene å snu! Selv har jeg verken Xbox eller PS2, men jeg er veldig glad. Nå begynner endelig folk å forstå hvordan filmlisenser skal brukes til spill! Får bare håpe at spillutviklere følger eksemplene vi har fått fra blant annet Riddick og dette. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hater å mase, men hva med gamecube versjonen? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Hater å mase, men hva med gamecube versjonen? Dessverre ble ikke denne versjonen gjort tilgjengelig for oss av utgiveren. Uansett tror jeg ikke forskjellene er store mellom de ulike konsollene. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Om jeg ikke kaster meg over dette spillet på veg hjem nå så må jeg nok prøve dette spillet, høres veldig artig ut Håper på en trend med bedre spill av filmlisenser og bedre filmer av spilllisenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg