OmBot Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg skal levere inn min Ericsson T68 for å få oppgradert til T68i - software. Før jeg gjør dette må jeg selvføgelig synkronisere de nærmere 300 kontaktene som ligger i telefonen siden dette blir slettet ved oppgradering av telefonen. Datakabel har jeg, har tidligere brukt denne til overføre bilder til telefonen med. Her om dagen reinstallerte jeg operativsystemet, og har nå lagt inn Ericsson-programmet som ligger på Internett (XTDNConnect og Mobile Phone Monitor.) Problemet mitt er at det bare ikke vil fungere. PC og telefon finner hverandre ikke overhodet. Noen som har borti dette? Jeg kjører Win 2k SP2 på en ganske oppegående maskin, så maskinvare skulle ikke være problemet... Forslag? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Hvilket OS brukte du da det fungerte? Win2k og WinXP har sperrer slik at det ikke er mulig å kommunisere direkte med com porten. Kan jo være det som er problemet. Er en god del mobilprogram som ikke funker ordinært under win2k og xp. Det finnes en patch for det. Har en link liggende på http://www.tequila.org. Er kanskje verdt forsøket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå