MarkusG Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har fått en ripe i mitt Burnout 3 spill til PS2 og lurer på hva jeg kan gjkøre for å då et til å funke igjen, hvis det er noe jeg kan gjøre. Har hørt noe oim nå tannkrem... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 der jeg jobber har vi en slipemaskin som snurrer cdn på ett slags slipepapir og sliper av det ytterste laget. Det virker ganske greit, men cdn blir jo tynnere og tåler mindre etter flere gangers bruk. Eventuelt kan du sende mail til de som har laget spillet og mest sansynlig vil du få en ny cd hvis du sender inn den gamle og betaler frakt+ 50 kr (var iallefall slik ea games holdt på) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har fått en ripe i mitt Burnout 3 spill til PS2 og lurer på hva jeg kan gjkøre for å då et til å funke igjen, hvis det er noe jeg kan gjøre. Har hørt noe oim nå tannkrem... Tannkrem eller Zalo skal visstnok funke, men da må du vite hva du driver med. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har fått i gang igjen CD'er med mindre riper ved hjelp av tannkrem, bare smurte på et tynt lag for så og børste det av igjen med litt vann. Funket greit. Har så prøvd senere på CD'er med større riper uten at det hjalp da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå