Gå til innhold

Ny telefon, Qtek eller Annet?

Anbefalte innlegg

Hei, har Qtek 8080 nå. Men etter en liten ulykke som innebærte masse vann og haggel, så er jeg nå på utkikk etter en ny telefon. Jeg er litt sugen på å vidreføre med QTek, men de har ikke noen små telefoner med MegaPixel kamera enda så vidt jeg vet. Det er litt irriterende. Men det jeg vil ha er en teknisk avansert telefon som har mulighet til å enkelt å koble seg opp til pc og synkronisere data osv, så vel som å overføre filer (feks bilder). Telefonen skal også ha MegaPixel kamera. Pris er ikke så farlig.... :)

Vil gjerne også ha støtte for minnekort hvis det finnes..

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

s100 er jo ikke den største, men kameraet er jo heller dårlig (vet ikke hvordan ditt gamle var)

Men har du noen ønskefunksjoner?, noen programmer du har betalt for som du gjerne vil bruke videre? haster det med kjøp? er merket det samme? har du noen spesielle bruksområder for telefonen (gps, mp3, nettverk)?

Lenke til kommentar

1,3MegaPixler er mer enn nok for meg, har 0,3 nå så det er jo flott :)

Ellers er jeg ikke så veldig sugen på S100, vil ha en telefon som er litt mindre. Ellers så er jeg veldig fan av Smartphone operativ systemet og programmene som følger med der. Ellers så har jeg lyst på mulighet for:

Kamera\Video (1,3MP eller høyere)

GPRS\Bluetooth\Infrarød(sistnevnte ikke så viktig)

3G (men ikke veldig viktig heller)

Mulighet for å se video filer (.wmv, .avi osv)

egentlig bare alt det en qtek telefon kan :)

Lenke til kommentar

Kamera\Video (1,3MP eller høyere)

GPRS\Bluetooth\Infrarød(sistnevnte ikke så viktig)

3G (men ikke veldig viktig heller)

Mulighet for å se video filer (.wmv, .avi osv)

qtek kan ikke punkt 3 og er heller dårlig på punkt 1. Det du ser etter hvis du synes qtek s100 er for stor er nok en liten symbianmobil som er helt anderledes. Men 6680 er vel ikke så mye mindre enn s100 at det gjør noe :/, men den har iallefall tastatur, mindre skjerm, godt kamera og mulighet for videoavspilling.

Kan jo også nevne at det kommer en ny qtek på slutten sommeren (dvs om noen måneder eller noe?), men den er jo ikke mindre. Skal en qtek bli mindre må du kjøpe en screenprotector og slutte og bruke bæretasken som følger med.

Lenke til kommentar

Piksler har ingenting med kavlitet å si. Selv min gamle Nokia 6600(VGA cam) tar bedre bilder enn Qtek S100'en jeg har. Så ikke baser kjøpet ditt på antall megapiksler telefonen har, gjerne se på kvliteten først.

Qtek har kommet/kommer med noen nye Smartphones som er verdt å ta en titt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...