emacoolit Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Se på denne auksjonen: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18...um=1&Catg=11760 ... og sammenlign med denne ny-prisen (ikke demo) hos Komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303912&cks=PRL Er det rart at man blir litt oppgitt av og til? Jeg er spent på å finne ut hva minsteprisen er , og hva kortet til slutt blir solgt for Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 En ut av markedets beste grafikkort som funker på dei nyeste spillene. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 De kan jo sitte i håpet med at noe kansje kjøper det også for 2500,- Det er utrolige mange tullinger der som kan finne på å kjøpe det også. Som faktisk ikke er klar over hva dagens priser på hardware er. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Han håper vel at en eller annen idiot skal kjøpe det for 2500 kr. Frekt og samvittighetsløst kaller jeg det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hehe, må da være lov til å prøve seg. Han kjører jo vanlig budrunde så det blir kanskje ikke så dyrt. Vi får se, prisene på qxl går jo lett opp i skyene dessverre. Lenke til kommentar
owiez Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hvis du er inntresert i et billig skjermkort som yter bra, så kan du ta en titt på 5800/5900 kortene. De selges vel for rundt 500(på qxl) skulle jeg tro. Disse kortene støtter DX9 fullt ut. Samt at de bare er ca. 10% tregere. (I de testene jeg har sett...)¨ 58/59 kortene kan sikkert fint overklokkes til 6800LE hastighet. Men så kan jo 6800LE overklokkes til 6800GT+- også da... Men,men et alternativ og billig måte å få BF2 til å kjøre noe lunde akseptabelt. oweiz Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Syns ikke det er noe interessant med enda en "se hvor dyrt det er på qxl" tråd. Dette er da ikke noe å være oppgitt over, hvis du har lyst å kjøpe kortet legger du bare inn bud på det du syns det er verdt. Hvis noen er så teite at de kjøper kortet for 2.500 har de bare seg selv å takke. Forøvrig er det mange lignende eksempler på finn.no og ikke minst bruktmarkedet her på hardware.no. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Jeg håper ikke folk er dumme nok til å betale mer enn 12-1300 kroner for det. Håper selger sitter igjen med regninga for annonsen uten å ha fått solgt det. Så kan han skylde på seg selv for å være så dum å overprise det. Spørsmål og svar Still selger et spørsmål om gjenstanden NB! Vi gjør oppmerksom på at det IKKE er tillatt å markedsføre andre nettsteder/firmaer eller andre selgeres auksjoner, oppfordre til bytting eller gjøre opp handelen utenom auksjonen, legge igjen e-postadresse (unntak: auksjoner i "Biler,MC & Båter"), komme med usaklige kommentarer for å stille selger i dårlig lys, eller opplyse om produktpriser fra andre handelssteder. Brudd på dette vil føre til umiddelbar utestengelse uten varsel fra QXL. Se våre Auksjonsregler for mer info. Dette mener jeg er på grensen til å oppfordre om svindelforsøk. PS. Det samme kortet koster bare 1522 kr hos PCutstyr.no Endret 16. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Takk for omtanken, owies. Men jeg har allerede 6600 GT, 9500 Pro, GF4 MX440 og GF2 GTS, og bud på enda et skjermkort. Jeg ble bare temmelig opprørt over Kjøp Nå-prisen til det skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå