Pysj Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Legger seg flate Etter et par særdeles kaotiske dager uten oppegående mobilnett, ber NetCom denne uken NetCom sine kunder om tilgivelse ved å senke prisene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Fint at de gjør dette. Vel og merke gir operatører som leier nett, da i hvert fall Mobyson og Talkmore, også 50% avslag i uke 25. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 men det er jo "bare" en uke. Men det hjelper jo på regningen til de fleste Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Nei, men det er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Stemmer det, bedre enn ingenting Huff, at kontantkortet mitt skulle renne ut i dag :!: Får jeg ikke penger på kortet før mandag går jeg glipp av en del billig sms Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 men det er jo "bare" en uke. Men det hjelper jo på regningen til de fleste bedre enn den 5'ern de er pliktige til å utbetale ihvertfall (om noen hadde vært så skada å kreve dette) Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hmm.. jeg har egentlig vært fornøyd med netcom, men jeg synest de var bedre før i tiden. jeg bytter til tele-2 i disse dager, men det er pga. pris, ikke pga noe annet. har dog merket at tele-2 er noe helt annet på support, så om de ikke skjerper seg, skal ejg se etter ny operatør igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg