Gulliksen Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Hei Hvis dere ser på bildet under så har det kommet en irriterende toolbar i exploreren. Jeg får den ikke vekk, det står remove toolbar der men da kommer jeg bare til en nettside hvor jeg kan kjøpe ting, og det vil jeg jo ikke. Har søkt med diverse spyware programmer med de finner ingenting. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Endret 16. juni 2005 av Gulliksen Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Den der kan være stygg, du. Post en HijackThis-logg. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 se i legg til fjern programmer, kjør spybot og adware og til slutt hvis ingen ting vil kan du se om nod32 finner ut av det. Har erfart at nod32 ikke er så dumt til slik (trial versjonen holder i lange baner siden det bare skal inn og ut) Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 spybot finner ingenting. Skal prøve med nod32 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Last ned og oppdater Spybot Search and Destroy, Lavasoft Ad-Aware og Microsoft AntiSpyware. Deretter kjører du det mest grundige søket programmene tilbyr. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Tror nok HijackThis er tingen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Se også etter suspekte objekter i oppstartsfilen (kjør -> msconfig) og deaktiver dem om nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå