Gå til innhold

Hvordan få winamp til og spille full skjerm playl?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har videoer i playlist men når winamp hopper over til neste film går den ut

i windows og filmen blir i ein rute forran winamp.

Noen som vet hvordan jeg kan få winamp til og hoppe over til neste film på playlist

uten at den avbryter full skjerm? :w00t:

EDIT: 980 innlegg :yes:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Windows mediaplayer?

Utenom den værste media avspilleren i historien da! :w00t:

Den stiller til dine krav..

Hva er det som gjør WMP til den værste? :ermm:

At den ikke greier å spille av halvparten av filmene man har? Den mangler jo mange av de mest essensielle codecene for avspilling av f.eks divx/xvid filmer.

VLC er min favoritt... trenger ikke legge inn en eneste codec...

Lenke til kommentar

Ser ikke vitsen med å ikke bruke windows mediaplayer til å spille av musikk videone dine hvis det ikke funker med winamp. De fleste musikkvideor krever ikke spesielle codecs, og skulle de gjøre det er det ikke alt for hardt å finne. Tenk om folk skulle prøvd linux med denne instillingen om at det er for tungt a gitt. ;)

Lenke til kommentar
Windows mediaplayer?

Utenom den værste media avspilleren i historien da! :w00t:

Den stiller til dine krav..

At den ikke greier å spille av halvparten av filmene man har? Den mangler jo mange av de mest essensielle codecene for avspilling av f.eks divx/xvid filmer.

Det er veldig flott hvordan alle tror dette;

En audio/video interleave avspiller trenger en dekoder, enten den er innebygd eller ikke, kommer det et nytt format må du laste ned enten en direct show codec, eller en ny versjon av VLC.

VLC er ikke en magisk avspiller som finner ut av hvordan de forskjellige formatene er laget, den har bygd inn mase dekodere, og bruker en software avspiller. hvis den ikke har en innebygd dekoder bruker denne også Direct Show, akkurat som Windows Media Player gjør.

Jeg sier ikke at VLC er dårlig, bare at du ikke kan regne med at du aldri kommer til å måtte oppgradere enten med en codec eller en ny versjon av VLC, f.eks. til mp4

Lenke til kommentar

Hvor mange mediaplayere er det som har innebygd codecs?

2?

Er ALLE andre mediaspillere "den værste"?

Skjønner egentlig ikke problemet, untatt at det krever 2 hjerneceller for å installere riktig codec manuelt.

Endret av covah
Lenke til kommentar

Sa aldri at VLC var den ultimate spilleren, bare at den funker bra. Selv har jeg aldri trengt å hverken oppgradere VLC eller installere codecer for å få spillt noe som helst der. (Eneste den sliter med, er enkelt .wma filer, ikke spør meg hvorfor fordi jeg bryr meg ikke).

Lenke til kommentar
Hei, jeg har videoer i playlist men når winamp hopper over til neste film går den ut

Noen som vet hvordan jeg kan få winamp til og hoppe over til neste film på playlist

uten at den avbryter full skjerm? :w00t:

hvorfor er det ingen som svarer trådstarter på det han egentlig spør om..?

i winamp 5.0: trykk helt øverst til venstre for og få frem en meny.. gå inn på options og trykk preferences. klikk så på video kategorien og fjern haken for: close the video window after videoplayback ends

Lenke til kommentar

uten at den avbryter full skjerm?  :w00t:

hvorfor er det ingen som svarer trådstarter på det han egentlig spør om..?

i winamp 5.0: trykk helt øverst til venstre for og få frem en meny.. gå inn på options og trykk preferences. klikk så på video kategorien og fjern haken for: close the video window after videoplayback ends

Begynte og lure på det samme... :yes:

Tusen takk... :w00t:

EDIT:

Dette var feil... men fant fort ut hvordan den rette måten var når du hadde skrevet dette...

Altså, i winamp 5.0: trykk helt øverst til venstre for og få frem en meny.. gå inn på options og trykk preferences. klikk så på video kategorien og fjern haken for

Remove fullscreen on stop... :w00t:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...