Kaeso Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg har en to år gammel maskin som oppfyller alle krav til gta 3, men det hakker når jeg kommer inn i sentrum der det er mange biler og folk. Etter at jeg defragmenterte maskina gikk det bedre, men jeg vil fikse på oppløsninga. Men det går ikke an å flytte på den, derfor blir grafikken bra - men hakkete. Åssen kan jeg fikse på oppløsninga! Jeg har orgina CD. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Kan du ikke forandre oppløsningen inne på options? Du må bruke pilene til venstre og høyre og trykke enter for å velge oppløsningen du vil ha ellers skjer det ingenting! Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Du kan bare skifte oppløsinga med en gang du starter spillet på Options - Display. Mvh Nissen Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Har fikset oppløsningen, og spillet går nesten smertefritt. Men etter 2-10 minutters spilling klikker det! Av og til får jeg spille uten at det klikker! Hva kan jeg gjøre?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå