Crashloop Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg skal bygge sammen en hjemmePC, basicly High end gamer PC. Er litt usikker på hvilket skjermkort jeg burde velge her. har vært fornøyd med både geforce og ati tidligere. Noen tips? Pris er ikke største dilemmaet her:P Denne PC'en skal være rå og kjøre alt på maks oppløsning som antagelig vil havne på 1600x120 eller 1280x1024. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hva med et sli-oppsett? Blir vel kanskje litt for dyrt, eller? Link Samme kortet, bare 1 stk. Radeon X850XT PE Må vel hvertfall ikke være dårligere enn 6800 eller X800 hvis du skal ha high-end. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305920&cks=PRL Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 hvordan er sli nå på ytesle da sist jeg hørte så var det kune forbedring hvis du gikk over 16+00x1200 med alt på. planer om å spille på en eizo lcd så den tar vel maks 1280x1024 Er SLI mye bedre så er det en mulighet alle muligheter er åpne Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Vel, sli yter jo bedre, men hvis du ikke skal ha høyere oppløsning og sånn så holder det vel med å kjøpe 1 kort først og hvis du finner ut av at du vil ha bedre ytelse kjøper du et til. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 and here we go again med ati vs nvidia. BRUK SØKERFUNKSJONEN... Er alllerede x-antall nvidia vs ati tråder om hvem som er best osv. osv.......!! Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 and here we go again med ati vs nvidia. BRUK SØKERFUNKSJONEN... Er alllerede x-antall nvidia vs ati tråder om hvem som er best osv. osv.......!! har søkt på andre poster og lest , men lite der som ga meg svaret på akkurat det jeg ville vite. og det er enklere for meg og lage en ny post hvor alt blir samlet. hvis du ikke liker det så er det bare fint at du får denne posten tilbake til toppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå