Q-TEC mannen Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hallo! Jeg lurte på om noen vet om det kommer en sånn spesiel Star Wars Pakke med alle 6 Filmene samlet i en Film Pakke? Takk for Svar på forhånd Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Det kommer garantert. Men vet ikke når det kan forventes at den kommer på markedet. edit: fant litt info om boksen. http://www.dvdarkivet.no/article.php?nid=1462 Endret 16. juni 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det skal MYE til for at jeg kjøper enda en Star Wars boks når jeg har Star Wars Trilogy, samt Episode 1 og 2 på dvd fra før. Det kommer ikke til å skje med andre ord, for så mye nytt ekstramateriale greier de ikke til å få lurt meg til å bli sugne på ... ... sier jeg nå Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Kommer ikke Episode III separat? Skandale! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Selvfølgelig gjør det det Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hvis det blir noe lignende som Matrix Trilogien med like mange Bonus disker som filmer og med nytt innhold til Bonus Diskene så slår jeg til, men ellers skal det mye til før jeg kjøper hele boxen med kun en lussen ekstra DVD plate med bonus på. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg kommert helt sikkert til å kjøpe den pakken med 6 filmer. Mangler Episode 1 & 3 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå