adsfiklam Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Noen som vet hvordan jeg får det vekk? Når jeg dobbeltklikker på det så blir det borte og det vanlige MSN ikonet kommer fram. Endret 16. juni 2005 av yrjan Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Det er vell det de kaller for sjefsvern. Gå på options og huk av for sjefsvern. Tror det kommer når du trykker Ctrl + mellomrom. Endret 16. juni 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Det er vell det de kaller for sjefsvern. Gå på options og huk av for sjefsvern. Tror det kommer når du trykker Ctrl + mellomrom. Aha, takker! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 yrjan se å kom deg i arbeid, ikke tro jeg ikke vet at du sluntrer unna hilsen sjefen Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) yrjan se å kom deg i arbeid, ikke tro jeg ikke vet at du sluntrer unnahilsen sjefen he he Ok sjef! EDIT: Inlegg nummer 1111 Endret 16. juni 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå