FpsStu Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Den 2002-07-23 19:54, PumpAction skrev:Du har ikke bilder etter du satte på ny list? Den driver og tørker nå... Angrer på at jeg brukte silikon! Satan kunne ikke lagd noe så jævlig saker selv! Bilder kommer om 1-3timer senest i morra Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Ikke kødd med Enermax vifta hans!!! De er dritbra!Har en 120mm sjøl!(P.S:du får de i svart også!) [ Denne Melding var redigert av: Aleks_r på 2002-07-31 14:15 ] Lenke til kommentar
Taad Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Har du fått ut bilder nå?? :smile: Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Tresprit: Har du pussa ned lakken, altså til stålet? Hehe, det har eg gjort, og nå har det begynnt å ruste. Klarlakk baby! Litt åff tåppik, men vi overlever.. Jeez Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Ikke ødelegg selvtilliten til gutten helt da.. Han får nok til penere kabinett etterhvert. Uansett er det penere enn det var før han gjorde noe med det! og det er det som teller! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Synes det er et bra forsøk jeg... Hvis det er føsrte gangen du prøver deg på en casemod så synes jeg du burde være fornøyd. Skulle gjerne sett resten av maskinen til de som kritiserer deg, he he... sikkert en gjeng med ferdige sidepaneler fra komplett.... Stå på! Det er bare begynnelsen tenker jeg... [CC] Lenke til kommentar
Taad Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Ja... skal ikke klage på lista di jeg... for jeg finner jo **** IKKE NO LIST HER HJEMME!!! skal se om jeg får kjøpt en snart.... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå