Mr Burns Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg prøver å gjøre dette: #include <vector> #include <string> #include "stdafx.h" #include "Maker.h" #include <Vector> #include <iostream> using namespace std; vector<string> OSVector; vector<string> TARGETVector; TIng skjer... i _tWinMain står dette: //// Skriver ut igjen... for (unsigned int i = 0;i < OSVector.size(); i++) { cout << OSVector[i] << endl; } Men får dette: c:\Hennningfiler\tets\Maker\Maker\Maker.cpp(54): error C2679: binary '<<' : no operator found which takes a right-hand operand of type 'std::allocator<_Ty>::value_type' (or there is no acceptable conversion) with [ _Ty=std::string ] Forslag? Det funker fint i eksempelet som jeg kopierte fra hjelpen... Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) #include <vector>#include <string> #include "stdafx.h" #include "Maker.h" #include <Vector> #include <iostream> using namespace std; vector<string> OSVector; vector<string> TARGETVector; TIng skjer... i _tWinMain står dette: //// Skriver ut igjen... for (unsigned int i = 0;i < OSVector.size(); i++) { cout << OSVector << endl; } Funker dette i visual c++ (markerte det jeg brukte. vector er inkludert flere ganger.). Klager egentlig på at cout ikke kjenner igjen std::string, som den egentlig skal. Også, stdafx.h tror jeg skal være listet før alle andre includes. Prøv også å endre rekkefølgen på includes. Endret 23. juni 2005 av hishadow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå