Gå til innhold

X800 XT PE Er dette er fornuftig kjøp?

gamer73

Anbefalte innlegg

Hei..

Ser nå at prisen er på vei ned..

http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...rdwarePrisguide

Så er dette er godt kjøp nå tror dere? Er gigabyte bra skjermkortmerke?

Burde jeg vente til sapphire eller powercooler følger etter eller? Prisene går sikkert ned snart hos dem og.

Det viktigste er at jeg har nytt skjermkort til slutten av Juli, men helst ville jeg hatt det nå mens BF2 kommer ut den 23 juni.

3150kr er jo bare hundrelappen mer enn vanlig X800XT koster nå liksom..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei..jeg kjører jo dobbel LCD skjerm løsning da. Men skjerm nr.2 er en 15" gammel sak som jeg bare har msn og slikt oppe når jeg spiller på 19". Bruker VGA på denne og det er helt greit nok det..for det formålet. Jeg sier ikke nei til dual dvi, men jeg behøver det ikke egentlig.

Lenke til kommentar
Hadde nettopp et Gigabyte kort som tok kvelden etter kun noen timer... Klokket helt elendig.. Velg et annet merke... det er mitt råd ihvertall

Hmm..vel..jeg klokker aldri skjermkort uansett men men...

Ser at gigabyte ligger jevnt over på billigere pris enn dem andre..og det må jo ha en grunn regner jeg med. Bruker kanskje noen billige kjøle og vifteløsninger?

Lenke til kommentar
Hadde nettopp et Gigabyte kort som tok kvelden etter kun noen timer... Klokket helt elendig.. Velg et annet merke... det er mitt råd ihvertall

Hmm..vel..jeg klokker aldri skjermkort uansett men men...

Ser at gigabyte ligger jevnt over på billigere pris enn dem andre..og det må jo ha en grunn regner jeg med. Bruker kanskje noen billige kjøle og vifteløsninger?

Gigabyte har fin, fin kvalitet og er helt på høyde med andre produsenter. stoolman har nok bare vært litt uheldig her tror jeg.

Lenke til kommentar
Gigabyte har fin, fin kvalitet og er helt på høyde med andre produsenter. stoolman har nok bare vært litt uheldig her tror jeg.

Ja jeg håper det...for jeg har så utrolig lyst på skjermkort nå...tenker på det hele tiden...

Men så vil jeg ha det så billig som mulig. Elsker følelsen av å ha gjort et røverkjøp LOL...

Lenke til kommentar

med en gang du klokker bryter du garantien. Klokking er et hasardspill, og du tapte. kjipt, men thats life. Ikke bruk dette som et argument om at en produsent er dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...