gamer73 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hei.. Ser nå at prisen er på vei ned.. http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...rdwarePrisguide Så er dette er godt kjøp nå tror dere? Er gigabyte bra skjermkortmerke? Burde jeg vente til sapphire eller powercooler følger etter eller? Prisene går sikkert ned snart hos dem og. Det viktigste er at jeg har nytt skjermkort til slutten av Juli, men helst ville jeg hatt det nå mens BF2 kommer ut den 23 juni. 3150kr er jo bare hundrelappen mer enn vanlig X800XT koster nå liksom.. Lenke til kommentar
hds Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Gigabyte er bra produsent det. Ikke noe vitsi å vente, med mindre du MÅ ha 2xDVI Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 nei..jeg kjører jo dobbel LCD skjerm løsning da. Men skjerm nr.2 er en 15" gammel sak som jeg bare har msn og slikt oppe når jeg spiller på 19". Bruker VGA på denne og det er helt greit nok det..for det formålet. Jeg sier ikke nei til dual dvi, men jeg behøver det ikke egentlig. Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) har powercolor x 800 xt pe agp 8 og er meget happy fikk bare 300 poeng mer med x 850 xt pe pci med nesten samme oppsett...så jeg skal nok ikke bytte til pci kjøp den du Endret 16. juni 2005 av LWSR54 Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hadde nettopp et Gigabyte kort som tok kvelden etter kun noen timer... Klokket helt elendig.. Velg et annet merke... det er mitt råd ihvertall Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Hadde nettopp et Gigabyte kort som tok kvelden etter kun noen timer... Klokket helt elendig.. Velg et annet merke... det er mitt råd ihvertall Hmm..vel..jeg klokker aldri skjermkort uansett men men... Ser at gigabyte ligger jevnt over på billigere pris enn dem andre..og det må jo ha en grunn regner jeg med. Bruker kanskje noen billige kjøle og vifteløsninger? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hadde nettopp et Gigabyte kort som tok kvelden etter kun noen timer... Klokket helt elendig.. Velg et annet merke... det er mitt råd ihvertall Hmm..vel..jeg klokker aldri skjermkort uansett men men... Ser at gigabyte ligger jevnt over på billigere pris enn dem andre..og det må jo ha en grunn regner jeg med. Bruker kanskje noen billige kjøle og vifteløsninger? Gigabyte har fin, fin kvalitet og er helt på høyde med andre produsenter. stoolman har nok bare vært litt uheldig her tror jeg. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Gigabyte har fin, fin kvalitet og er helt på høyde med andre produsenter. stoolman har nok bare vært litt uheldig her tror jeg. Ja jeg håper det...for jeg har så utrolig lyst på skjermkort nå...tenker på det hele tiden... Men så vil jeg ha det så billig som mulig. Elsker følelsen av å ha gjort et røverkjøp LOL... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hadde nettopp et Gigabyte kort som tok kvelden etter kun noen timer... Klokket helt elendig.. Velg et annet merke... det er mitt råd ihvertall med en gang du klokker bryter du garantien. Klokking er et hasardspill, og du tapte. kjipt, men thats life. Ikke bruk dette som et argument om at en produsent er dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå