Pey'J Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Skal oppgradere innmaten i PC'en. Har allerede kjøpt nytt kabinett (Silentium T1 fra Arctic Cooling). Siden jeg er lei av susinga, vil jeg gjerne ha så få vifter som mulig (eller stillegående). Har satt opp følgende hos Komplett: Hovedkort: Abit AN8 Ultra (vifteløst) CPU: AMD Athlon 64 3200 (boxed) Minne: TwinMos 3200 1GB (dualpack 512) Skjermkort: ? (PCI-Express) kom med anbefaling, se spørsmål under Har følgende spørsmål i så måte: Bråker boxed-vifta som følger med CPU? Finnes det skjermkort uten vifte? Spiller ikke, så er ikke opptatt av topp ytelse. Vil heller ha et skjermkort med TV-tuner. Finnes dette eller må man kjøpe dedikert PCI-kort? Takk på forhånd :o) Lenke til kommentar
Osse Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Et utmerket kabinett du har valgt, Vifta som er på den boxed vil være eneste vifta du vil høre. Selv sverger jeg til Artic Cooling Ultra TC, den vil tusle på 1200 - 1400 omdreininger på en 64 - 3000 +, og er ikke hørbar. Tar jeg ikke feil får du den billigst hos databutikken.com 6600 GT har kommet med flere vifteløse løsninger, Dette kortet vil gi ok ytelse til en grei pris og er vifteløst X300 Men du unngår skerjmkort dersom du kjøper dette hovedkortet, er vifteløst og har innebygget X300 grafikk (bruker det selv og er fornøyd) Hovedkort med ok grafikk integrert og vifteløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå