Gå til innhold

Tom Hanks i "Band of brothers"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tom Hanks, the director of Part 5 of Band of Brothers, "Crossroads", makes a cameo as a member of the Red Devils. I have been looking for this for awhile but only recently discovered it after purchasing the 6-disc DVD set.

To find it, fast forward to about the 31:50 time mark on disc 3. This is the scene of the Red Devils and the 101st Airborne Division celebrating. You will see the large group of men "here here-ing" to a speech being made. At this timeframe, look at the upper left hand side of the screen. You will see Hanks, wearing a Red beret, very close to the back of the scene. He does look over and becomes obscured by the soldier in front of him.

du har vel dvdene?

Lenke til kommentar
Så plutselig at Tom Hanks selv sto oppført som britisk offiser i serien.

Kan noen skaffe et bilde av ham der? -Har gått meg hus forbi, ville bare se hvor det egentlig var han var.

Har heller ikke lagt merke til Hanks i serien. Nice 0ne Breiker, tar og sjekker med en gang jeg :)

Edit: Funnet ;)

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
var han med i selve serien? var ikke han regissør også da?

Stemmer det. Regissør sammen med Spielberg :yes:

Edit: Han var vel ikke med i serien i den forstand. Men han deltok nå i episoden "Crossroads", som offiser. En veldig liten rolle.

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
synes David Schwimmer overbeviste meg litt i den serien... eneste jeg har sett av Friends-stjernene som har spilt noe særlig bra....

Ja haha, han spiller bra som en sur barnslig dritt :!:

Synes det ble for dumt med han som sur offiser i Band of Brothers. Han er jo kjent for å være en løgnass jo... :p:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...