Exeter Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har fått tak i endel dark iron, kom meg til the great forge, men det gikk jo ikke å smelte. Er det et quest som må gjøres for å lære det? Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 må du ikke til brd eller noe? Oo er sånne smelte greier i lava der tror jeg Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Det var der jeg var, sto foran "smeltern" men kunne ikke gjøre noe. En annen ting, hvor trenger man 305 i mining? Fikk + 5 mining på hanskene. Men selv etter å mine dark iron gikk jeg ikke opp i lvl. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Man kan ikke få mer enn 300, det er max i skill over alt. Dark Iron Ore-greier skjer i Blackrock Depths As far as I know, you need to talk to Gloom'rel & give him 2 Star Ruby, 10 Truesilver Bars & 20 Gold Bars & then you'll learn how to smelt Dark Iron Ore. Talking to Doom'rel will trigger the event that you have to kill the 7 ghosts.. so make sure you talk to Gloom'rel prior to talking to Doom'rel. These 7 ghosts are in the "Summoner's Tomb" Location which is right before Lyceum.. or right after Flamelash. Og så må du helt til innerst i BRD (ved inngangen til Molten Core), der er en Black Forge som du kan smelte i (etter du har lært skill). Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 300 er maks du kan trene men du kan få 5 ekstra ved å enchante hanskene du bruker. Dette kan vel kanskje øke sjansen for å få edelstener ved mining og kanskje hvor mye du får for hver gang. Jeg tror du kan trene til 315 i herbalism. Når det gjelder skinning så vet jeg at man trenger 315 for å skinne The Beast. Da trenger man +5 enchant på hansker og en dagger med +10 på. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Det er vel han fra Thorium Brotherhood i "Baren" (BRD) som lærer deg det. Men jeg er høyst usikker. Ang. det med 300 i skill så vet jeg ikke om mining, men du kan få 315 i skinning f.eks. Noe du trenger for å skinne The Beast i UBRS. Du trenger da Finkle's Skinner og +5 Skinning Enchant. EDIT: *Kremt* liten feil og Zerpent var i forkjøpet Endret 16. juni 2005 av Jan Åge Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det er en quest som du får inne i BRD av en fyr som heter Gloom'Rel. Han er en av "de sju" som du kanskje har banket opp før, for å komme videre i BRD. Ta med 2 Star Rubies, 10 Truesilver Bars og 20 Gold Bars før du drar. Be ingen snakke med "Doom'Rel" før du har gjort questen din, for da blir du nødt til å drepe han og da kan han naturlig nok ikke gi deg questen. Etterpå, når han har gitt deg "dark iron melting" er det bare å kæppe han og resten av banden ned for fote. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 300 er maks du kan trene men du kan få 5 ekstra ved å enchante hanskene du bruker. Dette kan vel kanskje øke sjansen for å få edelstener ved mining og kanskje hvor mye du får for hver gang. Jeg tror du kan trene til 315 i herbalism. Når det gjelder skinning så vet jeg at man trenger 315 for å skinne The Beast. Da trenger man +5 enchant på hansker og en dagger med +10 på. Øker nok ikke sjangsen for edelstener, Edelstenene er der før du miner, har ingen betydning på hvor høy skill du har eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå