Smooth Ceiling Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Hei, jeg kjøpte en T630 med Telenor, og avsluttet abonnementsperioden etter en stund for å gå over til Sense kontant. Jeg har ikke fått til å sende eller å ta i mot MMS med Sense i det hele tatt, har forsøkt alt i innstillingene (selvfølgelig inkludert å få tilsendt oppsett for min modell), og når jeg prøver å nullstille alt bruker jeg PUK-koden jeg fikk fra Sense. Det funker jo ikke.. så spørsmålet mitt er da: Må jeg bruke PUK-koden jeg fikk fra Telenor Mobil? Jeg så at Telenor fremdeles ligger på listen over nett-tilbydere, sammen med Sense, så jeg antar at Telenor fremdeles har noe søppel liggende på mobilen? Har lett etter papirene fra Telenor Mobil, men ikke funnet dem Jeg er og har alltid vært et rotehue.. men kaster ikke slikt uten videre. Takknemlig for svar. Har ikke giddet å gjøre mer med det før nå, da en kamerat har begynt å mase om at han kan sende MMS gratis på fredager Edit: Fikset det selv. 120 visninger, ingen svar. Takk så mycket.. Endret 23. juni 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå