Gå til innhold

Nullstille alt på mobil med Sense, problemer


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte en T630 med Telenor, og avsluttet abonnementsperioden etter en stund for å gå over til Sense kontant. Jeg har ikke fått til å sende eller å ta i mot MMS med Sense i det hele tatt, har forsøkt alt i innstillingene (selvfølgelig inkludert å få tilsendt oppsett for min modell), og når jeg prøver å nullstille alt bruker jeg PUK-koden jeg fikk fra Sense. Det funker jo ikke.. så spørsmålet mitt er da:

 

Må jeg bruke PUK-koden jeg fikk fra Telenor Mobil? Jeg så at Telenor fremdeles ligger på listen over nett-tilbydere, sammen med Sense, så jeg antar at Telenor fremdeles har noe søppel liggende på mobilen?

 

Har lett etter papirene fra Telenor Mobil, men ikke funnet dem :cry: Jeg er og har alltid vært et rotehue.. men kaster ikke slikt uten videre.

 

Takknemlig for svar. Har ikke giddet å gjøre mer med det før nå, da en kamerat har begynt å mase om at han kan sende MMS gratis på fredager :D

 

Edit: Fikset det selv. 120 visninger, ingen svar. Takk så mycket..

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...