svein-a Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 I forbindelse med at jeg skulle overføre bildene fra kameraet til PC'en klabbet jeg til å slettet alle ferie bildene vi hadde på smart media kortet. Finnes det noen mulighet for å få gjenopprettet dette. Kameraet heter Fujifilm finepix 2800 Zoom. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Jepp: http://home.arcor.de/christian_grau/dir/ MLW Lenke til kommentar
svein-a Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Nydelig. Dette lover jo godt! Jeg har ikke kortleser, men kameraet mitt er E: på pc'en. Er litt blank, men går ut fra at det er dette som omtales i avsnittet om "Missing drive" på FAQ? Da trenger jeg ikke kortleser, riktig? Det virker jo veldig enkelt, da. Er det noe som kan gå galt? Er det noen som har prøvd dette? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
christbj Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg testet dette programmet på et gammelt 8 MB CF kort. Kortet er nylig formattert i PCen, og det har vært tatt et par nye bilder som er slettet. Programmet fant 26 bilder. Samtlige bilder var mer eller mindre ødelagt ved at de var splittet horisontalt - og alle delene forskjøvet i forhold til hverandre. Jeg kunne sikkert reddet et bilde eller to ved manuell redigering, men det vil kreve litt innsats. Det var ellers interessant å se hvordan programmet fant noen bilder som var svært gamle, og som jeg trodde var overskrevet en gang eller to. Et par av bildene var også sammenblandinger av forskjellige bilder. Du skrev at du ikke hadde kortleser, men at du får opp kamera som en stasjon ved hjelp av USB. Dette programmet lar seg sikkert bruke - men hva resultatet blir tør jeg ikke garantere. Lykke til! mvh Chr Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Har lest litt om følgende program og det ser meget bra ut... http://www.datarescue.com/photorescue/adva...nced/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå