MadRos Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 jeg har Saphire X700 Pro. Og bruker Trix fra Saphire til å overklokke. Idag når jeg klokket, så stopper maskinen når jeg kommer ganske høyt opp(fra 432 til 594(minne)), jepp, hele maskinen stopper opp. jeg får ikke noe artifakts. Og når jeg starter maskinen etterpå så får jeg en mld om at maskinen ble gjennopprettet etter en alvorlig feil ( det er Win xp) og i den feilraporteten er det skrevet at det er Ati driver feil. Er det noe sammenheng mellom mitt overkloking og denne feil mld? Hvorfor for jeg ikke articfacts? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Gå i skjermkortets kontrollpanel/instillinger og skru av VPU Recover. Denne restarter maskinen din om den har noe mistanke om at noe er galt. Det kan altså godt hende du kan klokke lengre etter at du har skrudd av denne. Men uansett bør du jo ta det som en liten advarsel. Det er ihvertfall noe som sier fra at ikke alt er helt stabilt. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Men uansett bør du jo ta det som en liten advarsel. Det er ihvertfall noe som sier fra at ikke alt er helt stabilt. jepp, takk for rådet! Tror at vi sier at X700 har vist hva den kan for idag . . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå