ka1ser Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Mitt emne fra tidligere i dag For det første synes jeg emnefeltet var godt nok, synes absolutt ikke jeg trengte å endre noe særlig på det. Eller? Og for det andre, jeg var usikker på om jeg skulle poste i "Annet om HW" eller "Hjelp til kjøp/salg av PC" men ettersom jeg lurte på ideer til hva jeg kunne bruke pengene til, var det ikke akkurat slik at jeg ønsket å vite om di og di delene passet sammen, men bare litt anbefalinger om hva jeg burde kjøpe. Bare flytt den til en annen kategori hvis den er feilpostet.. Så det var vel bare å flytte den? Eller er noen uenige med meg? Og har noen ett bedre forslag på emnetittel? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) [sett inn et fornuftig innlegg her som både briljerer med humor, gullkorn og satire] Endret 15. juni 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Faktum at du ikke har lært å klage på at postene dine blir stengt på forumet, så fortjener du å få den stengt... klager osv skal gå til Mods, ikke off topic-annet Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Tilbakemeldinger er den forumkategorien du leter etter, så tipper denne blir stengt også.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Tilbakemeldinger er den forumkategorien du leter etter, så tipper denne blir stengt også.. Du er jaggu god til å gjette Trådstarter: slik tar du på pm med vedkommende moderator eller hvis det er mer generelle ting under tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg