Lucas Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har flashet kortet mitt 1 gang før, dette hjalp da, men nå er det like ille igjen. Jeg er alldeles ikke oppdatert på dette området for tiden, og jeg aner ikke hva som kan være best for mitt <Gainward 6800Ultra 430/1200> med vifte kjøler. Jeg er ute etter en ny BIOS til skjermkortet mitt, og er da ute etter en stabil og veldig bra BIOS til skjermkoret mitt, en readme fil som følger med skader heller ikke å ha. Ta gjerne med en guid til hvordan jeg flasher, det skader ikke å få frisket opp minnet litt ! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Ja jeg bumper tråden min, steng den, men du løser ingenting ! Er det noen andre forum man kan spørre da ? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hva er det egentlig som er problemet med skjermkortet ditt? Er det ustabilt? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Vel, det fungerer bare ikke som det skal ! og det hjalp forrige gang jeg flashet, men tror den har falt tilbake til std. BIOS på en eller annen måte :S Kortet _var_ ustabilt til jeg skiftet BIOS på det ! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Ville gått inn på Gainward sin hjemmeside, eller på forumet deres å skaffet nyeste bios til kortet ditt. Du finner sikkert en guide der også. Mener på det var det der når jeg holdt på med mitt gamle 6800Ultra ihvertfall. Har ikke linker her, men du finner det nok hvis du leter litt. Etter det jeg har lest kan du oppdatere biosen til kortet ditt via Expertool som følger med kortet ditt. Det er ett lite program man bruker i Windows Ett annet alternativ er å finne nyeste bios til kortet ditt her http://www.mvktech.net/index.php? option=com_remository&Itemid=26&func=selectfolder&filecatid=89 Husk å finne riktig bios. På denne siden ligger det også flasheprogram hvis du trenger. Bare å lese litt rundt så finner du ut av det Endret 16. juni 2005 av JimRamse Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Gaid til flashing av BIOS. Hvilken versjon av BIOS har du? Er 3d og 2d frekvensene like? Det kan medføre stor ustabilitet om de ikke er like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå