War Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 QUOTE Feilmeldingen som oppsto var:Du har ikke tillatelse til å lese i denne tråden Denne meldingen kommer på noen tråder jeg prøver å lese /som jeg har lest i før. Når denne feilmeldingen kommer ,kan jeg aldri lese den tråden igjen "kommer ikke inn" Lenke til kommentar
Opus Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) I hvilket forum? Edit: Er tråden du vil lese flyttet til ADS, har du ingen tilgang til den lengre, da den kategorien kun er tilgjengelig for admins og moderatorer. Endret 15. juni 2005 av Opus Lenke til kommentar
War Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Det var svindlertråden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=432069&hl= "Hjelp! Mistanke om svindel!" Det har også skjedd med andre tråder som ikke er stengt. Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 lurte på det samme... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Den threaden er flyttet til et sted der bare moderatorer har tilgang til, derfor kan dere ikke lese den, så enkelt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Den tråden innehaldt vel ein del informasjon retta mot enkeltpersonar, med navn og greier, og det var mistanke om svindel på bruktmarkedet til hw.no, derfor er den vel flytta til ADS. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 QUOTE (zeph @ 16/06/2005 : 07:59) Den tråden innehaldt vel ein del informasjon retta mot enkeltpersonar, med navn og greier, og det var mistanke om svindel på bruktmarkedet til hw.no, derfor er den vel flytta til ADS. Hmm.. mistanker burde da ikke komme ut, men hvis det virkelig er sant at de har svindla burde det bli laget en post med advarseler mot visse personer. Er jo ikke bra at de får fortsette med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg