SG3001 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kjøpte en Logitech MX518 i dag og det er litt slark i venstre musetast. Syns det er litt irriterende og har aldri opplevd det fra Logitech før. Noen andre som har samme problem? Er det grunn nok til å få bytta den? Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kan ikke si jeg merker det samme i min, prøvde den i dag for første gang å er svært fornøyd Lenke til kommentar
fujifrik Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 jeg trodde det var noe galt med min, men det viste seg at det var noe sukker som hadde komt på den.. det legger seg ofte oppå museknappen helt inntil kanten.. slik at den klistrer seg.. Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Den er helt ny. Rett ut av esken. Det virker som knappen ligger løst oppå. På en måte. Når jeg legger fingeren på knappen så kommer det en billig plastlyd som er høyere enn selve klikket. Inntrykket av Logitech-kvalitet har fått en liten ripe i lakken ja. Edit: Putta en liten bit av en post-it mellom knappen og "midtkonsollen", da ble det bedre. Endret 15. juni 2005 av Svele Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 logitech kvalitet? aldri hørt om Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kansje prøv å send en email til logitech eller der du kjøpte den, Spurt om du kunne bytta det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå