tronni87 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei Jeg har ikke skaffet meg GTA - San Andreas enda, men jeg lurte på om det finnes "Hidden Packages" i spillet, eller finnes det noe annet lignende man skal lete etter? Gleder meg veldig til å skaffe meg spillet. Det ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Det finnes ingen pakker, men det finnes slike spray-logoer som du skal spraye over. Dessuten finner du også noe bilde-greier i San Fierro, hvor du skal bruke kameraet til å knipse bilder av forskjellige ting. Lenke til kommentar
tronni87 Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 [iC' date=15/06/2005 : 23:12] Det finnes ingen pakker, men det finnes slike spray-logoer som du skal spraye over.Dessuten finner du også noe bilde-greier i San Fierro, hvor du skal bruke kameraet til å knipse bilder av forskjellige ting. Det høres spennende ut. Forresten, er det slik i San Andreas at biler forsvinner dersom du snur deg, slik det gjør i Vice City? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Forresten, er det slik i San Andreas at biler forsvinner dersom du snur deg, slik det gjør i Vice City? ja desverre. Ikke de bilene du har brukt da. Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Nei ikke i like stor grad. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 jeg lurte på om det finnes "Hidden Packages" i spillet, eller finnes det noe annet lignende man skal lete etter? Det finnes 4 samlingsting. 100 tags i første by. 50 photo-steder i andre by og på landet. 50 hestesko i tredje by. 50 oysters (glemt det norske ordet) fordelt over de tre byene. Du finner screenshots og guide til alle de ulike tingene her: http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=1...gta_san_andreas Lenke til kommentar
tronni87 Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 jeg lurte på om det finnes "Hidden Packages" i spillet, eller finnes det noe annet lignende man skal lete etter? Det finnes 4 samlingsting. 100 tags i første by. 50 photo-steder i andre by og på landet. 50 hestesko i tredje by. 50 oysters (glemt det norske ordet) fordelt over de tre byene. Du finner screenshots og guide til alle de ulike tingene her: http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=1...gta_san_andreas Takker for info Nå må jeg bare skaffe meg spillet. Gleder meg sinnsykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå