kaliber Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) heisan. jeg har litt trøbbel med mitt gpu, det er et geforce 6800gt @ 128mb av og til når jeg starter opp eller er inne på pc'n, surfer,spiller,sjekker temp. etc så får jeg masse rarer farger på skjermen og pc slår seg til slutt av. tempen på gou er ikke mere enn 50 og tempen på minne er max det samme. kan kortet være noe defekt/ustabilt ? Alt fungerer relativt bra nå Endret 15. juni 2005 av kaliber Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Vel, jeg tviler egentlig, mitt 256MB ligger på 45-50+ hele tiden, men det kan være BIOS problemer, med andre ord defekt ! men man kan alltids flashe, men da ryker garantien på kortet ! Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 En kompis har lignende problemer, med at dataen bare slår seg av.. det som er er at han har for svak strømforsyning.. hvilken har du? Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 min psu fulgte med kabinettet. det er en nexus psu på 400 sterke watt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå