DurinVIII Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg har vel sikkert sett de fleste episodene av MacGyver opp i gjennom åra, men det er en ting jeg lurer på. Hva skjedde til slutt med Murdoc. Var det en episode hvor han til slutt skikkelig dævva og de fant liket?? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 jeg kan huske en gang der han datt ned fra et fjell. det er det siste jeg så av han! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Nei han kom tilbake etter det. Han datt også ned en gruvesjakt og litt annet snadder... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Siste episoden har var i var vel "Obsessed", han kjørte vel bilen utfor en klippe i slutten. Jeg vet ikke om vi fikk noen konklusjoner til slutt om at han var død eller at liket var borte. Uansett, den episoden er vel bare et par fem episoder unna nå. EDIT: Dette kunn du vel egentlig spurt om i den digre MacGyver-tråden? Endret 15. juni 2005 av DevN Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 "Murdoc never dies" De kjorer noe MacGyver opplegg pa TV na for tiden, og der er det en av tingene de oppsummerer med... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Murdoc døde aldri "skikkelig", tror jeg. Lenke til kommentar
Fessdalen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Michael Des Barres spilte Murdoc. minner meg litt om Jokeren i Batman! Endret 20. oktober 2008 av Fezzfix Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 I den siste episoden han er med i så kjører Murdoc utfor en klippe med en jeep som eksploderer. Men de finner ikke liket hans, og helt på slutten av episoden så ringer telefonen til MacGyver og han hører latteren til Murdoc. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Murdoc har jo blitt drept flere ganger. Skjønner ikke hvordan det er mulig å rømme fra et basseng med ild. De sa at det var noen rør der nede, men ikke stort nok til at en vanlig person kunne komme seg ut derfra. Og så er det den episoden som har blitt nevnt i emnet. Helt sykt. Den mannen er gal jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå