Crazysteps Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Oppgraderte en defekt kundetelefon (kameraproblem, som så mange andre) nå og fant ut følgende: Både min og hans versjoner er Europa_4. Allikevel er det forskjeller. Under programvareinfoen hans står det ingenting om kameraversjon, slik det gjør hos meg (versjon 4.4) Da er det ikke rart kameraet hans går direkte tilbake til menyen. Før jeg oppdaterte ville den ikke engang inn der, mens nå blir det svart et millisekund og så tilbake til menyen igjen. Prøver total gjenoppretting istedet og ser om det blir noen forskjell. Hjlap ingenting det. Ikke rart kameraet ikke fungerer når man ikke har programvare for det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Fikk dette til og fungere nå Men tror jeg hopper over oppdateringene til jeg har tilgang på bredbånn Det liksom timesvis for og laste ned en fil på 50MB med ISDN (64kps) Endret 27. juni 2005 av Omy Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Fikk dette til og fungere nå Men tror jeg hopper over oppdateringene til jeg har tilgang på bredbånn Det liksom timesvis for og laste ned en fil på 50MB med ISDN (64kps) Ikkeno er bånn ved bredbånd Lenke til kommentar
Henrikken Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Hei Crazy! Jeg er ny her på forumet, men så ditt innlegg om defekt kamera, hadde samme problemet. Og man kunne ikke se kamerasoftware, dette skyldes at kabelen til kameraet har løsnet inne i tlf. Det tar 5 min å fikse med rette verktøyet. Snakket med SE Backoffice og det er en svakhet med tlf at kamerapluggen ikke sitter helt på fra fabrikken. Håper dette er til hjelp! mvh /henrik Endret 27. juni 2005 av Henrikken Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Hei Crazy! Jeg er ny her på forumet, men så ditt innlegg om defekt kamera, hadde samme problemet. Og man kunne ikke se kamerasoftware, dette skyldes at kabelen til kameraet har løsnet inne i tlf. Det tar 5 min å fikse med rette verktøyet. Snakket med SE Backoffice og det er en svakhet med tlf at kamerapluggen ikke sitter helt på fra fabrikken. Håper dette er til hjelp! mvh /henrik Ja, dette lurte jeg faktisk litt på. De vi hittil har sendt på verkstedet har ikke fått oppgradert programvaren, de har kun fått festet flexkabelen til kameraet. Dette hørtes litt rart ut om det var en SW-feil. Men da er det jo lett å feilsøke problemet. Ser du ikke kameraprogramvareversjonen så MÅ den på service. Ser du kameraprogramvareversjonen, men kameraet fungerer fremdeles ikke KAN det hjelpe med FW-update. Lenke til kommentar
Vaidoosca Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei, Jeg er ny her. Har prøvd å oppdatere mobilen min, uten at jeg klarte det. Etter å ha godtatt avtalen får jeg bare melding: Feil i kommunikasjonen med enheten Har ikke peiling på hva som skjer der, har liksom gjort alt som kreves men kommer ingen vei allikevel. Skal prøve å avinstallere alt og begynne på nytt, tror ikke det skal hjelpe men men Lenke til kommentar
eXa Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg har fått det til mer nå. men nå får jeg og feilmelding med "Feil i kommunikasjonen med enheten" det er etter at jeg har godtatt license greiene. kom forbi det en gang og lastet ned det som skulle lastes ned, men da fikk jeg "Feil i kommunikasjonen med enheten" etter det. og nå kommer jeg ikke så langt en gang! får prøve å oppdatere usb drivere da! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) For å se hvilken versjon du har, trykk følgende i standbymodus (> = joystick til høyre osv): >*<<*<* --------------------------------------------- Dette skjønner jeg ikke... Må man fjerne alle snarveier og slikt før dette? Hva er * ? detta får jeg ikke til i det hele tatt! ? edit:Never mind, fikk det plutselig til europe_4 Endret 28. juni 2005 av eXa Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg har fått det til mer nå. men nå får jeg og feilmelding med "Feil i kommunikasjonen med enheten" det er etter at jeg har godtatt license greiene. kom forbi det en gang og lastet ned det som skulle lastes ned, men da fikk jeg "Feil i kommunikasjonen med enheten" etter det. og nå kommer jeg ikke så langt en gang! får prøve å oppdatere usb drivere da! innstaller ALT som har med SE drivere og greier som dukker opp. Da funka det med meg Lenke til kommentar
eXa Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) dukker opp hvor? har ikke cd`en her men lasta ned fra nettet slik som de sto i guiden! edit: har prøvd å oppdatere usb drivere, men oppdaterings veiviseren finner ikke noen bedre! Endret 28. juni 2005 av eXa Lenke til kommentar
Vaidoosca Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Fikk det til kan ikke si at det var lett, brukte rett og slett en nyere pc hos en jeg kjenner. MMS virker desverre ikke, får bare vente til en nyere FW kommer. Det som jeg måtte gjøre for at alt skulle virke var å legge de USB greiene manuelt. Måtte selvfølgelig pakke filene ut først. Etter dette gikk alt som f... :!: Takker for guiden, den var til stor hjelp Lenke til kommentar
eXa Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) hm sprøtt! hver gang jeg har prøvd å oppdatere og har fått "Feil i kommunikasjonen med enheten" så har det lagt seg et notepad dokument på skrivebordet! det står masse ting i det, ser ut som en slags feilmelding! dette står det: edit: fjernet! Endret 29. juni 2005 av eXa Lenke til kommentar
eXa Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 de usb flash driverene: bør de ligge på en spesiell plass? Lenke til kommentar
spikeshot Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvordan sjekker man hvilke firmware versjon man har, eller har klart å oppdatere til? Lenke til kommentar
robot Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Gjør slik >*<<*<* <> = bevegelse med joycksticken. * = stjernetasten. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 de usb flash driverene: bør de ligge på en spesiell plass? Mappa kan du legge hvor du vil, så lenge du vet hvor den er. Du skal nemlig vise programmet hvilken mappe den kan finne driverne i. Etter at de er installert kan du slette mappa igjen. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) argh. fikk det endelig til etter masse stress. men når jeg skulle skru den på igjen var den helt død... grrr edit: wee bare tok ut batteriet i 20 sec så funket det! Endret 29. juni 2005 av eXa Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) oppdaterte den for en ukes tid siden på SEUS, og da mista jeg kamera funksjonen. når jeg har prøvd å oppdatere den på nytt i etterkant får jeg denne hele tiden. men prøver en gang til nå med nyeste SE update klient.. har nyeste java og har lagt inn de driverne. ==> Får fremdeles samme gamle feilmeldingen. må jeg holde inne "C" hele tiden mens den opptaterer eller bare når jeg plugger den i etter at den har vært avslått i 20 sek? Endret 30. juni 2005 av 2mass Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 har prøvd 5-6 ganger nå, får den stygge feilmeldinga hver bidige gang. tror jeg må stikke på nordialog jeg og levere den inn hvis jeg ikke får det til snart. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 ==> Får fremdeles samme gamle feilmeldingen. må jeg holde inne "C" hele tiden mens den opptaterer eller bare når jeg plugger den i etter at den har vært avslått i 20 sek? Du må holde den inne fra litt før du plugger i og helt til oppdateringa starter. Tar en del sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå