stoffix Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 har du prøvd å ha simkortet ute av telefonen før du begynner oppdateringsprosessen? Lenke til kommentar
gugga786 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 har du prøvd å ha simkortet ute av telefonen før du begynner oppdateringsprosessen? 8147666[/snapback] Selvfølgelig! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 da vet jeg ikke mer. hvis du bor i oslo så kan du stikke innom gsm teknikk, de kan da kanskje oppgradere telefonen for deg, det er det eneste jeg kan tenke meg. (å levere telefonen inn på et verksted.) Lenke til kommentar
gugga786 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 da vet jeg ikke mer.hvis du bor i oslo så kan du stikke innom gsm teknikk, de kan da kanskje oppgradere telefonen for deg, det er det eneste jeg kan tenke meg. (å levere telefonen inn på et verksted.) 8509839[/snapback] Bor i Stavanger. Er det noe her? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 da vet jeg ikke annet enn at du sender inn telefonen hvis du ikke finner et verksted i stavanger. jeg vet at både unlock.no og gsmteknikk.no tar imot telefoner for å oppgradere de over postordre, men da bør man gjerne ha en annen telefon i mellomtiden. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Heisann Har bare en Mac og en w800i. Er det noen mulighet til hvordan jeg kan oppgradere min mobil? Kjøpt i april 2006 så trenger sikkert en. Eller går det an å formatere en SE mobil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå