Olavxxx Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Fixa nå, måtter bare tilbakestille innstilinger, hadde radio på høyre tasten jeg 6158221[/snapback] Hva er koden man må taste inn? Jeg så igjennom manualene mine nå, uten å bli klokere. edit: koden var 0000 Men, jeg kjørte først reset på settings. Så kjørte jeg master reset. Etter det, tok jeg å installerte nye drivere og ny oppdateringsprogramvare. Så tok jeg å slo av mobilen, tok ut minnekortet. Startet update programmet, uten simkort i mobilen. Holdt inne C, den lastet ned og installerte update. Men, jeg ser jeg fremdeles har egelsk språk :S jeg har hatt problemer helt siden jeg hjalp en venninne å oppdatere sin w800i på min pc. edit2: jeg ser programvaren nå er R1CA021 prgCXC125952_EU_1_CLR1CA021 Endret 27. mai 2006 av DaButcher Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg har litt problemer med den siden tror jeg. Gjennomføring 1. Start oppdateringen fra denne SE siden neste 2. Velg "Automatisk bekreftelsesmodus" neste 4357231[/snapback] Skal den se slik ut? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg har litt problemer med den siden tror jeg. Gjennomføring 1. Start oppdateringen fra denne SE siden neste 2. Velg "Automatisk bekreftelsesmodus" neste 4357231[/snapback] Skal den se slik ut? Første post stemmer ikke helt lenger. Nå laster du ned et program som gjør nesten hele jobben for deg. Gå heller her http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...=4000&template= Endret 31. mai 2006 av Xpi Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Prøver å oppdatere min K750 men får det ikke til. Har lastet ned alle drivere og oppdaterings tjenesten. Startet oppdateringa for første gang så ble det lastet ned noen drivere osv. restarta pc'en. Prøver å gå inn på oppdateringsprogrammet men ingen ting skjer. Er det noe jeg har glemt? Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Prøver igjen. Se post ovenfor Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Prøver å oppdatere min K750 men får det ikke til. Har lastet ned alle drivere og oppdaterings tjenesten. Startet oppdateringa for første gang så ble det lastet ned noen drivere osv. restarta pc'en. Prøver å gå inn på oppdateringsprogrammet men ingen ting skjer. Er det noe jeg har glemt? 6226128[/snapback] Ser ikke ut som du har glemt noe. Gå her og hent ned klienten du skal bruke. Fungerer det ikke prøv igjen. SKift USB kontakt, reinstaller, start windows på nytt. Sikker på at du har innstallert USB driverene. Vanskelig å svare når du skriver at ingenting skjer? Hva skjer? Stopper klienten opp? Henger maskinen seg. Virus ? bombenedslag? Endret 3. juni 2006 av Xpi Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Prøver å oppdatere min K750 men får det ikke til. Har lastet ned alle drivere og oppdaterings tjenesten. Startet oppdateringa for første gang så ble det lastet ned noen drivere osv. restarta pc'en. Prøver å gå inn på oppdateringsprogrammet men ingen ting skjer. Er det noe jeg har glemt? 6226128[/snapback] Ser ikke ut som du har glemt noe. Gå her og hent ned klienten du skal bruke. Fungerer det ikke prøv igjen. SKift USB kontakt, reinstaller, start windows på nytt. Sikker på at du har innstallert USB driverene. Vanskelig å svare når du skriver at ingenting skjer? Hva skjer? Stopper klienten opp? Henger maskinen seg. Virus ? bombenedslag? 6235302[/snapback] hehe det er nok bombenedslag tror jeg det som skjer eller ikke skjer er at når jeg trykker på klienten så skjer det ingen ting. Kan jo altids prøve å laste ned usb driverne på nytt Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 hehe det er nok bombenedslag tror jeg det som skjer eller ikke skjer er at når jeg trykker på klienten så skjer det ingen ting. Kan jo altids prøve å laste ned usb driverne på nytt 6236627[/snapback] Har du prøvd å reinnstallere klienten da? Slett den og innstaller den på nytt. Hvis den ikke vil starte så kan det hjelpe. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 noen som vet når den nye firmwaren kommer for W800i? jeg oppdaterte i dag (ny telefon, nå går det) og fikk R1BC002... Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Dette var noe oppskrytt tullball, for å kalle det det.... Fikk ikke til den første for jeg skjønnte ikke helt hva han mente med step 2, men var jo ganske greit med den siste. Bare at det mobilen min er den samme psykisk, og ingen endring innen menyen eller noe... Mobilen min ble bare tregere, med flere time glass over alt... 1:Er den sist nevnte updaten samme som den først nevnte? 2:er det noen konkrete forbedringer som man merker har forbedret seg eller har blitt mer funksjonable? EDIT: Når du for det til, funker det... ble raskere, mye greiere menyer (slepper å gå framm og tilbake hele tiden) Og bruk den sist nevnte oppdaterings typen, mye enklere... anbefaler dette... men HUSK å ta ut alt av minne brikker og sim-kort. Endret 21. juni 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Noen som veit hva den siste FW'en til K750 er? Og hvor er det oversikt over dette? Så jeg slipper å spørre hver gang;P Janse Lenke til kommentar
asle Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 står på første siden i tråden her Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Eg oppdaterte nå nettopp og eg fikk firmware R1CA021 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 får bare feilmelding om at programmet ikke er kompitabelt med min flash, oppdaterte men det hjalp ikke og jeg får jo ikke fjerna flash dritten heller! Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 står på første siden i tråden her 6347659[/snapback] Fant en oversikt over FW'er ja, men jeg veit er den som står der ikke er den siste. Janse Lenke til kommentar
Daffe Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Eg oppdaterte nå nettopp og eg fikk firmware R1CA021 6354269[/snapback] Jeg fikk en splitter ny K750i i posten i dag (til damen), og den har R1BC002. Selv har jeg en W800i og den kjørte jeg fw-oppdatering på nå i kveld. Den fikk også R1BC002. Så da antar jeg at det er den nyeste FW som ligger ute. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 W800i bruker en annen FW, og selv om den bruker samme betegnelse som K750i sine betegnelser, så kommer de ut på forskjellige tidspunkt.. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Crazysteps: Legge disse inn i første post ? R1CA021 - Released by DaVinci Team around 19/05/06. - Released on SEUS for the K750 on 22/05/06. - Increased Camera software version. Photo and Video quality, however, do not appear to have changed noticably. - FIX: The Animated menu items bug for Themes is mostly resolved. After applying a theme with an animated menu, we still need to go to the Settings or Calls menu to start the animation, but it will not disappear again after this. - JBenchmark 3D LQ: 206 - JBenchmark 3D HQ: 125 - JBenchmark 2: 333 - JBenchmark 1: 3934 - Software versions: LCD 0 Camera 5.3 R1BC002 - Released on SEUS for the K750 on 9/3/06. - Released on SEUS for the W800 on 18/3/06 - Free memory is now listed in MB instead of KB. - Photos are now taken as soon as the shutter sound is heard. - Slight increase in speaker and headphone volume. - Slight increase in phone responsiveness. - Prevent IMEI changes through third party tools. - FIX: Background noise during lower volume calls ('hissing bug') now fixed. - FIX: All USB transfer issues now fixed. - FIX: Increased stability in PhotoDJ and VideoDJ applcations. - BUG: m4a tags are not read with this firmware. - JBenchmark 3D LQ: 202 - JBenchmark 3D HQ: 126 - JBenchmark 2: 340 - JBenchmark 1: 3889 - Software versions: LCD 0 Camera 4.5 Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Til de som ikke får oppdatert via SE's hjemmeside eller update-tjeneste, telefonen må leveres på verksted. Jeg sitter med to prikk like K750i - men de ble levert med forskjellig firmware (eller ble tatt inn i landet fra to forskjellige regioner). Den ene lar seg oppdatere uten problemer, den andre får jeg beskjed om at siste firmware er i bruk (telefonen har R1L002). Det er mange av dere som har den firmware'n jeg beskriver - desverre fungerer ikke SE's oppdateringspakke løsningen Lenke til kommentar
espengun Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Til de som ikke får oppdatert via SE's hjemmeside eller update-tjeneste, telefonen må leveres på verksted. Jeg sitter med to prikk like K750i - men de ble levert med forskjellig firmware (eller ble tatt inn i landet fra to forskjellige regioner). Den ene lar seg oppdatere uten problemer, den andre får jeg beskjed om at siste firmware er i bruk (telefonen har R1L002). Det er mange av dere som har den firmware'n jeg beskriver - desverre fungerer ikke SE's oppdateringspakke løsningen 6388377[/snapback] Jeg hadde dette problemet selv med min K750i. Oppdaterte via Davinci Team (koster i underkant av 100 norske kroner) og etter det har jeg kunnet bruke SE oppdateringstjeneste for å få siste firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå