Gå til innhold

Guide for FW update på K750i

Anbefalte innlegg

du hadde ikke akkurat gode forhold for den gamle FW...

du har ikke mulighet tik å få samme utsnitt med begge FW?

5654570[/snapback]

Skal ta nytt bilde med husene i morgen med ny FW.

Men nå har jeg lasta ned nyeste flash player, og enda står det bare at jeg trenger en kompitabel version, greier ikke og finne noe annet enn det jeg har installert. Installerte fra linken i guiden.

EDIT: fant en link til k750i noen sider bak, rart man ikke kan velge fra noen steder, ei søke.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjennomføring

1. Start oppdateringen fra denne SE siden neste

2. Velg "Automatisk bekreftelsesmodus" neste

Når jeg har trykket på linken i punkt 1, kommer jeg inn på en SE-side, men når vi kommer til punkt 2, hvor står det "Automatisk bekreftelsesmodus" ??

5667302[/snapback]

Den posten er vel utdatert. De har et annet system for oppdateringen nå; Update service II. Bare følg denne linken for instrukser og nedlasting av programmet.

Lenke til kommentar

Gjennomføring

Når jeg har trykket på linken i punkt 1, kommer jeg inn på en SE-side, men når vi kommer til punkt 2, hvor står det "Automatisk bekreftelsesmodus" ??

5667302[/snapback]

Den posten er vel utdatert. De har et annet system for oppdateringen nå; Update service II. Bare følg denne linken for instrukser og nedlasting av programmet.

5672531[/snapback]

Takker! :) Skel se gjennom den senere. Lekser. (Btw, har W800i, men går vell for det samme).

Endret av 260202
Lenke til kommentar

Gjennomføring

5667302[/snapback]

5672531[/snapback]

Hei! Har lastet ned "Update Service" som det sto i linken at jeg skulle gjøre, men det virker fortsatt ikke :hmm:

Lenke til kommentar

Gjennomføring

5667302[/snapback]

5672531[/snapback]

Hei! Har lastet ned "Update Service" som det sto i linken at jeg skulle gjøre, men det virker ikke. Det starter liksom ikke. :hmm:

Lenke til kommentar

Sliter selv med dette.. Får beskjed om at det ikke finnes noen tilgjengelig oppdatering. Det er jo feil. Nyeste FW er R1AA008 og jeg har R1L002.

Noen som vet hva som kan være feil? Ellers har jeg gjort alt etter punkt og prikke som det står i veilendingen...

Lenke til kommentar
Nå er jeg faenmeg lei at jeg ikke hører en drit når folk ringer osv. Men nå har je ginstallert macromedia player på pcen, likevel får jeg denne meldingen. Eneste jeg finner er for browseren.

5697470[/snapback]

Hei, har akkurat samme problem som deg, har prøvd på 2 pc er. men så fikk jeg vite at man MÅ bruke internett explorer får å kunne få det til.. har ikke orka å bytte til ie, men tror det skal funke ;)

Lenke til kommentar

Må bruke IE når jeg installerer? Eller standard nettleser? Funka før, med den nye update greia..

EDIT: formaterte, så funker det ikke lengre, enda je ghar USB driverne og sånt.

EDIT2: Der ser det ut som det installeres.

EDIT3: Der funka det, tusen takk. Kunnet kysset deg :p

EDIT4: men der var det ingen tilgjengleige oppdtaringer, bullshit. Restarte pcen da.

EDIT5: Og der funker det ikke når jeg skal slippe c knappen.

EDIT6: OG DER ER DET INGEN TILGJENGELIGE OPPDATERINGER.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Heisann jeg har flashet min k750 til w800 men jeg lurer på om jeg skal kjøre en oppdatering på den og da vil jeg ha den tilbake til k750. Det jeg lurer på er om jeg kjører oppdatering igjennom seus så mener jeg at jeg har hørt at den gjennkjenner mobilen som en k750 og oppdaterer den uten at jeg trenger å flashe den. Er det noen som kan bekrefte dette?

Takk :)

Lenke til kommentar
Får beskjed om at jeg har den nyeste oppdateringen når jeg prøver og oppdatere den, men det stemmer ikke. Hva er problemet eller årsaken til at jeg ikke får lagt inn siste firmwaren ?

5720520[/snapback]

Sliter med det samme selv, funker ikke engang hvis jeg bruker den engelske :(

Lenke til kommentar

Har nettopp snakket med Sony Ericsson pr. tlf, og de sier at de ikke har fått noen raporter på dette problemet og at eneste løsning er å sende tlf inn og få den oppdatert. Merkelige greier dette, har forøvrig firmware verson R1L002. Håper det er noen glupe hoder her som vet noe om dette. :)

Lenke til kommentar
Har nettopp snakket med Sony Ericsson pr. tlf, og de sier at de ikke har fått noen raporter på dette problemet og at eneste løsning er å sende tlf inn og få den oppdatert. Merkelige greier dette, har forøvrig firmware verson R1L002. Håper det er noen glupe hoder her som vet noe om dette. :)

5721712[/snapback]

Jeg har firmware R1AA08. Orginalt.

Står det i vertfall.

EDIT: og jeg vet noe er kødd, fordi det bråker like mye i bakgrunden som første firmwaren..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Fikk oppdatert min, her er hva jeg gjorde.

Etter å ikke ha fått det til X antall ganger ga jeg den en siste sjanse, slettet all programvare (gjort det tidligere og) ikke drivere, fjernet minne brikken og innstallerte programet på nytt og fulgte oppskriften der, denne gangen gikk det tlf ble oppdatert uten problemer. Vet ikke sikkert, men det kan være minnebrikken min på 2G som har vært årsaken. :)

Lenke til kommentar

Har endelig oppdatert min telefon som var flashet til w800i. Har fått lagt inn oppdatering til k750 og alt gikk greit men når jeg skrudde på telefonen så kom oppstartsbildet til w800 opp.Menyen og alt annet ser ut som k750 så jeg tenkte at jeg skulle sjekke dette ved å gå inn i telefonminnet. Modellinfo står som w800i og firmware er R1BC002 og ikke R1A044 som det står nederst i guiden på første side her.

Kan det være at crazysteps ikke har oppdatert her på en stund og at det er riktig at firmware skal være R1BC002

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...