Crazysteps Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 jepp. følger guiden.... Da er det ikke godt å si. Avinstaller alt, restart maskin og prøv på nytt. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Takker for en flott instruksjon:) klarte det etterhvert:) måtte bare bruke øynene å lese istedet for å bruke hue;) håper dette fikser <<freeze>> problemet til den:) Takker & bukker fra Vegard Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Oppdatert med programvaren lagt ut av davinci (ikke offisiell) som fikser gprs problemer. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ja, jeg har prøvd det...Men det funker ikke. Nå sitter jeg på en annen data, som jeg skal prøve på nå, hvis det ikke går, da vet jeg ikke hva jeg gjør. Det gikk aller første gangen, da stod det sånn "USB Flash Drive" greier, men det var bare den første gnagen og da hadde jeg ikke nok batteri til å gjennomføre oppdateringen. Nei, er viktig å gjøre det riktig første gangen. Driverne får du jo innstallert selv om du ikke har nok batteri og da hadde du jo hatt dem. Jeg gjenntok prosessen på hak nummer 10 to ganger.. dvs jeg restartet mobilen og trykket på C to ganget før prosessen på det vinduet som var på pc skjermen begynte å jobbe. Etter å ha gjort det bare engang så stod det at USB-Flash Drive var oppdaget.. Men gjør det samme engang til så begynner det.. Gjorde det til meg iallfall:) mvh Vegard Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Får ikke oppdatert usb driverne: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...=15278&esi=true Det som skjer når jeg holder inne "c" tasten og plugger inn mobilen i USB kabelen er at mobilen slår seg på. Har nyeste Java og har prøvd 3 forskjellige usb porter. Noen tips? Hvis jeg skal avinstallere alt - holder det å gå til "legg til/fjern programmer" og avinstallere Sony Ericsson Pc Suite, Sony Ericsson Update Service og J2SE Runtime Environment 5.0 Update 4 eller måjeg gjøre noe mer? Bruker Win XP Pro Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Hvis jeg skal avinstallere alt - holder det å gå til "legg til/fjern programmer" og avinstallere Sony Ericsson Pc Suite, Sony Ericsson Update Service og J2SE Runtime Environment 5.0 Update 4 eller måjeg gjøre noe mer? Bruker Win XP Pro Skulle holde det. Evt også alt annet med SE navnet på, samt alle updates og versjoner av Java (jeg hadde 4-5 forskjellige liggende her) Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Et spørsmål til. Skal Update_Service_USB_driver installeres før man begynner på selve oppdateringa av firmwaren? På SE sine siderer kan det se slik ut men tolker guiden din slik at det skal skje under oppdateringa av firmwaren. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Et spørsmål til. Skal Update_Service_USB_driver installeres før man begynner på selve oppdateringa av firmwaren?På SE sine siderer kan det se slik ut men tolker guiden din slik at det skal skje under oppdateringa av firmwaren. Like greit å gjøre det midt i, men man kan forsåvidt gjøre det når man vil. For så spare tid gjorde jeg det midt i, så slipper man å holde c inne og koble til telefonen 2 ganger istedet for 1. Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Grunnen til at jeg plagdes var ay jeg ikke kunne lese. Trodde det stod at man skulle holde "c" inne på tastaturet til PC men det var jo på mobilen man skulle holde "c" inne. Edit: Set at jeg ikke kan skrive heller Endret 26. juni 2005 av Panodil Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Presisert i teksten hvilken c-knapp man må holde inne. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 "Finner ingen K750i-USB-kabel" USB flash drivere: JA PC suite: JA nyeste Java: JA USB 2: JA windows 2000, service pack 4. Har prøvd på to pcer, på begge får jeg "Finner ingen K750i-USB-kabel" kan noen hjelpe meg? PS: ja, USB kabelen er plugget i pcen og telefonen har også prøvd forskjellige usb-innganger i PCen... Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Fikk samme melding da jeg prøvde å oppdatere usb driverne samtidig som jeg holdt på med oppdateringa. Avinstallerte alt (nok en gang(ikke java)), lastet ned og installerte pc suite, oppdaterte usb driverene og til slutt startet jeg på oppdateringa av firmware. Da funket alt. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Fikk samme melding da jeg prøvde å oppdatere usb driverne samtidig som jeg holdt på med oppdateringa.Avinstallerte alt (nok en gang(ikke java)), lastet ned og installerte pc suite, oppdaterte usb driverene og til slutt startet jeg på oppdateringa av firmware. Da funket alt. jeg fikk det til nå instalerte bare alt som kunne instaleres Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Fikk samme melding da jeg prøvde å oppdatere usb driverne samtidig som jeg holdt på med oppdateringa.Avinstallerte alt (nok en gang(ikke java)), lastet ned og installerte pc suite, oppdaterte usb driverene og til slutt startet jeg på oppdateringa av firmware. Da funket alt. jeg fikk det til nå instalerte bare alt som kunne instaleres Hva var det du ikke installerte første gangen? (kan presisere det i guiden) Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Fikk samme melding da jeg prøvde å oppdatere usb driverne samtidig som jeg holdt på med oppdateringa.Avinstallerte alt (nok en gang(ikke java)), lastet ned og installerte pc suite, oppdaterte usb driverene og til slutt startet jeg på oppdateringa av firmware. Da funket alt. jeg fikk det til nå instalerte bare alt som kunne instaleres Hva var det du ikke installerte første gangen? (kan presisere det i guiden) det var SE modem, OBEX og Device Manager drivere. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 For å se hvilken versjon du har, trykk følgende i standbymodus (> = joystick til høyre osv): >*<<*<* --------------------------------------------- Dette skjønner jeg ikke... Må man fjerne alle snarveier og slikt før dette? Hva er * ? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Oppgraderte en defekt kundetelefon (kameraproblem, som så mange andre) nå og fant ut følgende: Både min og hans versjoner er Europa_4. Allikevel er det forskjeller. Under programvareinfoen hans står det ingenting om kameraversjon, slik det gjør hos meg (versjon 4.4) Da er det ikke rart kameraet hans går direkte tilbake til menyen. Før jeg oppdaterte ville den ikke engang inn der, mens nå blir det svart et millisekund og så tilbake til menyen igjen. Prøver total gjenoppretting istedet og ser om det blir noen forskjell. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 For å se hvilken versjon du har, trykk følgende i standbymodus (> = joystick til høyre osv): >*<<*<* --------------------------------------------- Dette skjønner jeg ikke... Må man fjerne alle snarveier og slikt før dette? Hva er * ? Nei, ikke fjerne noe som helst. * er selvfølgelig stjerneknappen på mobilen din. Bare gjennomfør hele prosedyren og du er inne på servicemenyen. Ikke la deg forstyrre av snarveiene du dumper innom. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Okay, greit jeg fant frem Men det er masse tall og slikt som jeg ikke skjønner noe av, men det står innholdsversjon PA16 nederst i Informasjonen.. Fant tilslutt ut at jeg hadde Firstrelease Versjonen.. Endret 27. juni 2005 av Omy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå