Gå til innhold

Guide for FW update på K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fankern assa.. Etter jeg har valgt språk i programmet, får jeg bare opp et bilde av diverse SE-telefoner, og 2 store knapper som ikke har noe tekst.. Så her får man ikke gjort stort.. Alt jeg har funnet ut er at den nederste knappen er 'avbryt' eller no..

 

Noen med samme problem? Eller som kan tenke seg hva som er problemet??

Lenke til kommentar

Makan til dritt den oppdateringstjenesten. Oppdaterer til R1AA008 som jeg ikke vet om er siste versjon. Er andre gangen jeg kjører og får denne versjonen. Den sier ikke fra om den har siste versjon. Bare starter oppdateringen. Hva har skjedd med "progress-barene" i denne versjonen? Det er bare en tom firkant på skjermen uten noe som beveger seg i. Ser helt latterlig ut. Skremmer meg... Neste gang blir det en billigtelefon.

Lenke til kommentar
Makan til dritt den oppdateringstjenesten. Oppdaterer til R1AA008 som jeg ikke vet om er siste versjon. Er andre gangen jeg kjører og får denne versjonen. Den sier ikke fra om den har siste versjon. Bare starter oppdateringen. Hva har skjedd med "progress-barene" i denne versjonen? Det er bare en tom firkant på skjermen uten noe som beveger seg i. Ser helt latterlig ut. Skremmer meg... Neste gang blir det en billigtelefon.

5364953[/snapback]

 

Hvis du bruker litt mer energi og går en side tilbake i denne posten "Guide for FW update på K750i" så vil du se at det blir konstatert at R1AA008 er nyeste firmware, og hvis du går til første innlegget på side 1 av denne posten så vil du finne en liste over all tilgjengelig firmware til nettopp K750i hvor R1AA008 blir listet opp som siste og nyeste per dags dato!

 

Ser ikke helt problemet ditt, du har fått oppdatert til nyeste fw-versjon og kunne brukt noen sekunder på å konstatere at dette er nyeste ved å gjøre som jeg foreslår ovenfor, istedet for å bruke tiden på å klage i innlegget ditt.

 

Ellers er jeg enig i at SEUS skulle vist hvilken versjon som er nyeste, men litt av poenget med denne tjenesten er at den alltid skal oppdatere deg til den nyeste fw uansett og at du ikke kan velge en eldre utgave om du ønsker. Men den fungerer ikke alltid slik og det har hendt at brukere får opp at de allerede har nyeste fw installert, så er den det ikke likevel..

Lenke til kommentar
hvis du går til første innlegget på side 1 av denne posten så vil du finne en liste over all tilgjengelig firmware til nettopp K750i hvor R1AA008 blir listet opp som siste og nyeste per dags dato!

Merkelig det da... På "min" førsteside, er det R1NA005 som står oppført som nyeste versjon...

Lenke til kommentar
hvis du går til første innlegget på side 1 av denne posten så vil du finne en liste over all tilgjengelig firmware til nettopp K750i hvor R1AA008 blir listet opp som siste og nyeste per dags dato!

Merkelig det da... På "min" førsteside, er det R1NA005 som står oppført som nyeste versjon...

5369199[/snapback]

Hahahaha!

 

Merker att på denne nye version RINA08(som jeg liker og kalle den)

Hvis du prater med noen, også legger de på, så går det mye kjappere enn før.

Alså, når det er ingen kontakt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hi. Jeg trenger virkelig hjelp.

Jeg har lastet ned Update Service 2 for min K750i.

Etter installasjonen, så prøver jeg å starte opp programmet men jeg får følgende feilmeldingen:

 

The exception Breakpoint

A breakpoint has been reached.

(0x80000003) occured in the application at location 0x7c901230.

 

Click on OK to terminate the program

Click on CANCEL to debug the program

 

 

 

Er det noen som kan hjelpe meg? Trenger hjelp..

 

Takker

Lenke til kommentar

Hei.

Har oppdatert til siste FW på min k750i. Trodde dette ville fikse "joystick problemet" mitt. Det fungerte i akkurat en uke også var den like ille igjen:S

Problemet er det at noen ganger er spaken på telefonen min helt klikk! Også plutselig blir den normal igjen:S Har spurt en fyr i en telekiosk og han sa at jeg skulle oppdatere telefonen. Gjorde dette. Da fungerte telefonen kjempe bra! Men etter ei ukes tid, var den like ille som før! Huff.. Andre enn meg som har dette problemet? Noen som vet hva jeg skal gjøre? Ganske desperat nå:p Skikkelig irriterende! :mad:

Lenke til kommentar
Hei.

Har oppdatert til siste FW på min k750i. Trodde dette ville fikse "joystick problemet" mitt. Det fungerte i akkurat en uke også var den like ille igjen:S

Problemet er det at noen ganger er spaken på telefonen min helt klikk! Også plutselig blir den normal igjen:S Har spurt en fyr i en telekiosk og han sa at jeg skulle oppdatere telefonen. Gjorde dette. Da fungerte telefonen kjempe bra! Men etter ei ukes tid, var den like ille som før! Huff.. Andre enn meg som har dette problemet? Noen som vet hva jeg skal gjøre? Ganske desperat nå:p Skikkelig irriterende! :mad:

5395862[/snapback]

Jeg måtte gå å få blåst støv (eller noe slikt) ut av den. På et verksted vell og merke.

Lenke til kommentar
Hei.

Har oppdatert til siste FW på min k750i. Trodde dette ville fikse "joystick problemet" mitt. Det fungerte i akkurat en uke også var den like ille igjen:S

Problemet er det at noen ganger er spaken på telefonen min helt klikk! Også plutselig blir den normal igjen:S Har spurt en fyr i en telekiosk og han sa at jeg skulle oppdatere telefonen. Gjorde dette. Da fungerte telefonen kjempe bra! Men etter ei ukes tid, var den like ille som før! Huff.. Andre enn meg som har dette problemet? Noen som vet hva jeg skal gjøre? Ganske desperat nå:p Skikkelig irriterende! :mad:

5395862[/snapback]

Jeg måtte gå å få blåst støv (eller noe slikt) ut av den. På et verksted vell og merke.

5395872[/snapback]

Okei. Noen måte jeg får gjort dette selv? Kan sende den inn til service, men vil ikke sende den bort så lenge..:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...