Gå til innhold

Guide for FW update på K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BorN:

Tror du da har gjort noe dumt. Mener å huske at det ikke sto noe 'fullført' knapp. Når prossessen er ferdig og det står 'start på nytt', da er mobilen oppdatert. Hva du må gjøre nå vet jeg ikke, men jeg vil tro moben din ikke hadde så veldig godt av at du avbrøt oppdateringsprossessen. Det står tydelig: ikke rør telefonen, under oppdateringen.

 

Uansett, håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
BorN:

Tror du da har gjort noe dumt. Mener å huske at det ikke sto noe 'fullført' knapp. Når prossessen er ferdig og det står 'start på nytt', da er mobilen oppdatert. Hva du må gjøre nå vet jeg ikke, men jeg vil tro moben din ikke hadde så veldig godt av at du avbrøt oppdateringsprossessen. Det står tydelig: ikke rør telefonen, under oppdateringen.

5314448[/snapback]

 

Gjort er gjort. Oppdateringen går ikke videre, den sier bare at nyeste oppdatering allerede er installert. Se bilde.

 

Uansett, håper det ordner seg.

 

Takker. :thumbup:

 

:)

 

Får heller prøve å "oppgradere" til en av de gamlere versjonene...

post-77163-1135086411_thumb.jpg

Endret av BorN
Lenke til kommentar

Har telefon som har den kjente MMS / GPRS feilen.

 

Tenkte derfor jeg skulle prøve Davinci metoden. Har kjøpt en credit, fått bekreftelse fra PayPal og ser at pengene er trukket fra konto - men jeg har enda ikke mottatt noe brukernavn og passord fra Davinci.

 

Dere som har brukt denne metoden: Tar det lang tid før man mottar brukernavnet og passordet?

 

 

----------------

 

EDIT:

 

Det var nok bare litt forsinkelser med den automatisk tilsendte mailen med brukernavn og passord man skal motta fra Davinci.

 

Mottok mailen en time etter betaling. Alt fungerte smertefritt!

 

Endelig kan jeg sende MMS / bruke GPRS på telefonen.

 

:thumbup:

Endret av espengun
Lenke til kommentar
Hva er endringene i den nye programvaren?

 

R1AA008

- Released on SEUS for the W800 around 2/12/05.

- Released on SEUS for the K750 around 9/12/05.

- Fixes MS Duo file transfer issues from the PC to the phone over the supplied USB cable.

- Rotating and zooming into pictures displays an egg timer whilst processing.

- Menu navigation (particularly when displaying thumbnail images) feels faster.

- External speaker sound level increased

- Headphone sound level increased (by approximately 1 bar)

- Reduction of noise when playing low volume MP3s

- Center Weighted Average metering used instead of standard Average metering to improve photos in lower level lighting conditions.

- Further Contrast / Gamma modifications have been made to the display to improve screen image quality.

- BUG: Increased background noise during phone calls when the volume level is set to a low level.

- BUG: Some users are reporting occasional "incorrect parameter" error messages when transferring files from the phone to the PC. Moving the USB cable to another USB port seems to fix the issue.

- PROBLEM: Zoom functionality does not work for images greater than 1632pixels wide and/or 1224pixels tall.

- JBenchmark 3D LQ: 201

- JBenchmark 3D HQ: 122

- JBenchmark 2: 330

- JBenchmark 1: 3814

- Software versions:

LCD 0

Camera 4.5

ITP CXC 125 932 R1D/E

Endret av espengun
Lenke til kommentar

Jeg spør igjen: Første gang man kobler til mobilen etter en reinstall av XP kommer det opp "veiviser for funnet maskinvare" Der får man noen valg. Skal man velge USB-driverene der? Det går i allefall ikke hos meg. Da kommer det bare opp "kan ikke fullføre innstalasjonen av denne maskinvaren".

 

Hva skal jeg egentlig instalere da?

Lenke til kommentar

Argh, jeg gjør alt som står der, men ikke faen om den vil gjøre noe. Ikke noe respons. Kommer bare til der det står jeg må ta ut batteriet og simkortet, sette inn batteriet og holde inn c og ta inn usb kabelen, hjelp?!

EDIT: brukte feil usb ingang, kresen mobil dette, kan gjøre alt det vanelige med den ene usb kontakten, men ikke oppdatere.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Der skal du velge usb driverene for telefonen, ikke flash driverene.

Sleit veldig med det der selv, da det ikke sto noe om det i denne posten.

 

Driverene finner du på samme side der du fant usb flash driverene.

5342583[/snapback]

Flash driverene ligger jo på en home.no server. Jeg finner ingen USB-drivere...

5343698[/snapback]

Alle har jo oppdatert, men ingen vet hvilke drivere jeg skal installere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...