Gå til innhold

Guide for FW update på K750i


Anbefalte innlegg

Min krasjer også, og jeg får bare engelske menyer. Men kameraet fungerer fremdeles. Jeg hadde ikke dette problemet på siste oppdatering. Jeg hadde derimot problemet med at filer blir korrupte når du overfører filer via USB-kabelen. Siden september har jeg altså ikke kunnet bruke telefonen min til musikk!

Det er uholdbart at SE ikke klarer å fikse en firmware/oppdateringsrutine som fungerer. Det er et halvt år siden telefonen kom ut! Jeg vurderer nå å kreve pengene tilbake om de ikke fikser problemene innen kort tid. Aldri om jeg nullstiller telefonen min for å kanskje fikse et problem som ikke burde vært dær!

Jeg kommer til å prøve å oppdatere igjen jevnlig for å se om det løser seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble kræsj til meg denne gangen også gitt ! ser jeg har fått ny firmware, men kameraet funker fortsatt ikke, og alt er på engelsk - så jeg merket ingen forandringer siden jeg tok den "smarte" oppgraderingen tildligere denne uke... (oppfriskelse av en gylden regel; ALDRI fix på noe som fungerer :hmm: )

 

Fatter ikke hvorfor ikke alle for samme feilsymptom - noen har kamera, noen har norske menyer, og jeg har ingen av delene... Alt for dårlig!

Lenke til kommentar

Hentet fra et annet forum:

 

R1AA008

- Released on SEUS for the W800 around 2/12/05.

- Released on SEUS for the K750 around 9/12/05 (EU4 only).

- (Note: Users are currently having difficulty performing R1AA updates via SEUS for the K750 firmware. Please check the latest posts for additional information)

- Fixes MS Duo file transfer issues.

- Rotating and zooming into pictures is faster and displays an egg timer whilst processing.

- Software versions:

LCD 0

Camera 4.5

ITP CXC 125 932 R1E

Lenke til kommentar

Jau, dette forumet kan jo skremme hvem som helst fra å prøve oppdatering av mobilen sin :)

Måtte prøve alikevel, da w800i en min har ødelagt minnekortet og vil helst ikke at det skal gjenta seg.

Var nøye med å ha de siste prog/drivere og oppdateringen gikk smertefritt, MEN..

Ingen vits i å oppdatere w800i enda, da det ikke er den nye fw som blir innstallert.

Lenke til kommentar
Mener å ha lest at lyden (igjen) skal ha blitt høyere ja.... Har ikke prøvd selv ennå, men det funker vel å skru ned?

5287090[/snapback]

 

Jada, du kan skru den ned:)

Men på maks guffe så kan man faktisk høre personen fra andre enden uten å ha tlf inntil øret, før var dette umulig...

 

Skjønner ikke at det tok SE å fikse dette problemet etter så lang tid, har klagd på dårlug lyd fra dag 1 jeg køpte den(Juni 05) Og endelig er den fikset:)

bedre sent enn adri:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...