Gå til innhold

Guide for FW update på K750i


Anbefalte innlegg

Prøv master reset... Funket her.

5262743[/snapback]

 

men vil ikke alt bli nullet ut da? altså, jeg må kjøre oppdateringen som igjen gjør at jeg får engelsk språk ??

5263696[/snapback]

 

Det som skjer med en master reset er at du tilbakestiller telefonen slik den var da du kjøpte den. Du mister ting du har lagret som bilder, spill, programmer, mms innstillinger etc. Men du trenger ikke å kjøre en oppgradering igjen. Du vil fortsatt ha den firmwaren som du la inn sist på tlf.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du kjører master reset så vil alle meldinger og innstillinger forsvinne. Men du vil få norsk språk etterpå.

5263719[/snapback]

 

okey, hvis jeg har forstått dette riktig, så vil jeg med "Master Reset" slette alle innstillinger, men siste firmware blir gjeldende, dette høres bra ut, skal teste tvert!

 

MEN jeg må ja ta backup av mine numre først, å da lurer jeg på om det er mulig å kopiere tlf.lista til pc'n uten at jeg synkroniserer med all verdens pc-programmer ? - jeg vil ha KUN de numrene og adressene som er på min mob. er det mulig via sync station ?

 

Takk for all hjelp !!

 

mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Hvis du kjører master reset så vil alle meldinger og innstillinger forsvinne. Men du vil få norsk språk etterpå.

5263719[/snapback]

 

okey, hvis jeg har forstått dette riktig, så vil jeg med "Master Reset" slette alle innstillinger, men siste firmware blir gjeldende, dette høres bra ut, skal teste tvert!

 

MEN jeg må ja ta backup av mine numre først, å da lurer jeg på om det er mulig å kopiere tlf.lista til pc'n uten at jeg synkroniserer med all verdens pc-programmer ? - jeg vil ha KUN de numrene og adressene som er på min mob. er det mulig via sync station ?

 

Takk for all hjelp !!

 

mvh

Kjetil

Lenke til kommentar

OMG ! Funket ikke med Master Reset !!

 

Hva i all verden er det som skjer da ? Vet dere om det er mulig å legge inn en eldre versjon av firmware eller er det umulig å finne ?

 

Det er ikke kjempekrise om min mobil har engelsk språk, men jeg liker å ha muligheten til å velge norsk, får en følelse av at alt funker som det skal da...

 

noen nye tips da? (uten å sende den inn...)

Lenke til kommentar

OMG ! Funket ikke med Master Reset !!

 

Hva i all verden er det som skjer da ? Vet dere om det er mulig å legge inn en eldre versjon av firmware eller er det umulig å finne ?

 

Det er ikke kjempekrise om min mobil har engelsk språk, men jeg liker å ha muligheten til å velge norsk, får en følelse av at alt funker som det skal da...

 

noen nye tips da? (uten å sende den inn...)

Lenke til kommentar
Hmm... Du kan jo prøve å oppdatere igjen da :p Om det går :p

5264117[/snapback]

 

 

prøvde men det samme skjedde, jeg får en "feilmelding" under oppgraderingen når den når 100% (og telefonen er skrudd av med kabelen i) hvor det står at programmet ikke får kontakt med telefonen og jeg må ta ut batteriet og starte på nytt...

Så det spørs om det er feil med oppgraderinen da? Er det flere som har hatt samme problem da?? btw; kameraet funker heller ikke, det står at jeg har feil kameradriver... :hrm: skal aldri forsøke å "fikse" på noe som virker noe mere, blir bare prakk ut av det...

Endret av Gunnesmo
Lenke til kommentar
Etter hva folk har hørt så skal det jo komme ny oppdatering denne uken. Hvis du forstår engelsk så kan du jo bare la det være for nå og så oppdatere når neste oppdatering kommer.

5264266[/snapback]

 

Kameraet hans funker heller ikke pga. han får melding om feil driver. Det er veldig plagsomt når man har et 2MP kamera med autofokus :p

Lenke til kommentar
Jeg slet med en feil oppdatering og fikk engelske menyer og kamera slutta å virke. Jeg kjørte master reset, så kjørte jeg SEUS igjen. Og så master reset etter SEUS. Da funket kamera brillefint med norske menyer

 

Hva mener dere med SEUS & hvordan skal jeg gå fram for å oppgradere denne gangen da? (er det en annen nettside ? )

Lenke til kommentar
Prøvde å oppdatere, pga. fix av den teite USB feilen. Kræsja vel på 55% og har kun engelsk oppsett. Tipper det er bare å gjøre som forrige gang for å få det til å funke. Men noe som jeg lurer på. Hvordan kan SE gjøre denne feilen nok en gang? Lærer de ikke av feilene sine?

5275041[/snapback]

 

Min krasjer også på 55% men eg har norske menyer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...