Gå til innhold

Guide for FW update på K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ChriZs: Les første side av guiden her.

5142255[/snapback]

 

Utifra det som står der, virker det som om alt er i orden? Min er i samsvar med RL002 som er postet i første posten virker det som...

 

Har lest gjennom hele diskusjonen, men når man ikke har peil og ikke helt vet hva de aller fleste ord betyr, er det vanskelig å legge sammen 2 og 2, og av den grunn skulle jeg vel heller aldri ha begynt oppdateringen :innocent:

 

Vel takker for at du guidet meg, man ser ikke alltid skogen for bare trær som det heter. Da slår jeg meg til ro med at alt er i orden, og hvis det ikke er det , og jeg har misforstått, så gi meg en heads up!

 

Takk igjen

 

Chris

Lenke til kommentar
- BUG: MS Duo bug still present with this firmware. See the R1N035 entry for possible fixes.

 

Takk, har MERKET det ja! -.- Går ikke an å legge til musikk, enten får du bare 3 sanger på kortet, eller så smelter all musikken sammen til en grøtete mix. :( Dama mi prøvde 3 ganger å legge inn musikk, den tredje gangen ble alt av bilder, ringetoner og videoer bare slettet! /fume

Skrev mail til SE, og etter 2-3 uker(!) fikk jeg svar om at det var desverre en bug med nyeste firmware, og at det ville komme en oppdatering snart som ville fikse problemet.

5138214[/snapback]

Sikkert derfor jeg har mista alt på telefonen 2 ganger :(

Har også problemer med det.

Lenke til kommentar

Jeg har lite problem med min mobil. Har Netcom og har prøvd både automatiske instillinger (de tilsendt over nettet, både fra SE og Netcom sine sider) og manuelle instillinger uten at noe fungerer. Har byttet mobil (altså andre W800i med samme problem) og det funker fortsatt ikke. Noen som gidder å gi meg en step-by-stepinstruks for de som har fått det til?

Lenke til kommentar
Jeg har lite problem med min mobil. Har Netcom og har prøvd både automatiske instillinger (de tilsendt over nettet, både fra SE og Netcom sine sider) og manuelle instillinger uten at noe fungerer. Har byttet mobil (altså andre W800i med samme problem) og det funker fortsatt ikke. Noen som gidder å gi meg en step-by-stepinstruks for de som har fått det til?

5160100[/snapback]

 

Jeg hadde problemer med dette på min K750i tidligere i sommer. Jeg prøvde alt. Ringte netcom og de lukket og åpnet mulighet på abb. og da funket det med en gang.

Lenke til kommentar
,15/11-2005 : 21:24]Jeg har lite problem med min mobil. Har Netcom og har prøvd både automatiske instillinger (de tilsendt over nettet, både fra SE og Netcom sine sider) og manuelle instillinger uten at noe fungerer. Har byttet mobil (altså andre W800i med samme problem) og det funker fortsatt ikke. Noen som gidder å gi meg en step-by-stepinstruks for de som har fått det til?

5160100[/snapback]

 

Jeg hadde problemer med dette på min K750i tidligere i sommer. Jeg prøvde alt. Ringte netcom og de lukket og åpnet mulighet på abb. og da funket det med en gang.

5160493[/snapback]

 

Lukket og åpnet mulighet for hva da? MMS? Bare å ringe de opp og be de skru av og på muligheten for MMS eller noe annet i tillegg?

Lenke til kommentar

Jeg klarte det utroligste! :!:

 

Kom så langt som til selve oppdateringen, men det som skjedde ...

 

Jeg reiv ut datakabelen like etter at den var påstartet oppdateringen.

 

Dette PGA at jeg tenkte at mobilen skulle skru seg på gjennom oppdateringen, men der tok jeg rimelig feil. Så dermed - uten å sjekke Windows-bilde - reiv jeg så ut ledningen, som førte til kommunikasjonssvikt selvfølgelig, mindt i oppstarten av prosessen, 1% elns. :ermm:

 

Og dermed var det gjort, mobilen er nå veldig død :p Slår seg ikke på.

Har prøvd denne "gjennopprettnings" greia til Sony, men funker heller dårlig når man har greid noe slikt som dette... :whistle:

 

Ingen andre utveier enn å få sendt den inn?

Lenke til kommentar
Jeg klarte det utroligste!  :!:

 

Kom så langt som til selve oppdateringen, men det som skjedde ...

 

Jeg reiv ut datakabelen like etter at den var påstartet oppdateringen.

 

Dette PGA at jeg tenkte at mobilen skulle skru seg på gjennom oppdateringen, men der tok jeg rimelig feil. Så dermed - uten å sjekke Windows-bilde - reiv jeg så ut ledningen, som førte til kommunikasjonssvikt selvfølgelig, mindt i oppstarten av prosessen, 1% elns.  :ermm:

 

Og dermed var det gjort, mobilen er nå veldig død :p Slår seg ikke på.

Har prøvd denne "gjennopprettnings" greia til Sony, men funker heller dårlig når man har greid noe slikt som dette...  :whistle:

 

Ingen andre utveier enn å få sendt den inn?

5166635[/snapback]

 

Vært borti det samme, men du må nok bare bite i det sure eplet.

Nordialog klarte ikke fikse min og den ble sendt inn. Betalte ikke noe, men det tok et par uker.

Lenke til kommentar
Jeg klarte det utroligste!  :!:

 

Kom så langt som til selve oppdateringen, men det som skjedde ...

 

Jeg reiv ut datakabelen like etter at den var påstartet oppdateringen.

 

Dette PGA at jeg tenkte at mobilen skulle skru seg på gjennom oppdateringen, men der tok jeg rimelig feil. Så dermed - uten å sjekke Windows-bilde - reiv jeg så ut ledningen, som førte til kommunikasjonssvikt selvfølgelig, mindt i oppstarten av prosessen, 1% elns.  :ermm:

 

Og dermed var det gjort, mobilen er nå veldig død :p Slår seg ikke på.

Har prøvd denne "gjennopprettnings" greia til Sony, men funker heller dårlig når man har greid noe slikt som dette...  :whistle:

 

Ingen andre utveier enn å få sendt den inn?

5166635[/snapback]

 

Vært borti det samme, men du må nok bare bite i det sure eplet.

Nordialog klarte ikke fikse min og den ble sendt inn. Betalte ikke noe, men det tok et par uker.

5166684[/snapback]

 

Ikke at det har har skjedd meg, og det er ikke sikkert det kommer til å fungere, men har du prøvde å hoppe til delen hvor du skal koble til mobilen med C trykket inn og sjekket om det fungerer? (lån en k750i/w800i så du kommer så langt hvis det trengs). Bare forslag, har ikke peiling på om det fungerer.

Lenke til kommentar

regner med at du har testet å ta batteriet ut av telefonen, vente litt og putte det inn igjen, for å se om det kan løse noe. Hos meg hjalp det ene gangen flashingen skar seg. så ikke ut som oppdateringen startet, så jeg nappa ut kabelen, men fikk ikke liv i telefonen. Etter jeg tok batteriet ut og satte det inn igjen, funka den. Dog uten noenting på, engelsk meny, og nesten ingenting funka. Men så fikk jeg oppdatert etterpå.

Lenke til kommentar
Det sies fra folk som har fått mail fra SE at det vil komme en ny firmware versjon som fikser memorystick/kabel feilen i uke 49. Håper denne vil fikse opp i andre bugs også.

5193531[/snapback]

 

Noen som har prøvd å oppdatere?

5256327[/snapback]

 

 

Prøvde istad, men står at telefonen allerede er oppdatert.. Så får vel bare vente, er jo bare mandag liksom :cool:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Tok en oppdatering på telefonen min igjen jeg, og jeg hadde tydeligvis ikke siste versjon for nedlastingen gikk som smurt, MEN jeg får ikke til å velge norsk språk på tlf min etter oppgraderingen...

 

Hvis jeg velger "According to SIM" så blir det fortsatt engelsk, og det er kun to valg i menyen "language"

 

Noen tips ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...